    From: Roman W <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: GUI komercyjnie
    Date: Mon, 26 Mar 2012 14:09:38 -0700 (PDT)

    On Monday, March 26, 2012 10:45:12 AM UTC, Marek Borowski wrote:

    > Sebatian, mam pytanie czemu piszesz w C++ ?
    > Z Twoim podejsciem funkcyjne, deklaratywne jezyki sa stworzone dla
    > Ciebie. Nie rozmumiem ludzi ktorzy z C++ chca zrobic Prologa, ani to
    > wygodne ani sensowne.

    Wybuch zainteresowania funkcyjnym programowaniem jest silnie skorelowany z rozrostem
    programowania wielowatkowego. Gdyby C++ oferowalo jakis inny paradygmat rownie mocno
    ulatwiajacy pisanie *poprawnych* programow wielowatkowych, to moglbys sie smialo
    czepiac. Ale na razie programowanie funkcjonalne is the only game in town.

    RW