eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS - nam klienci nie są potrzebni
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 31. Data: 2006-05-18 06:22:38
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Wed, 17 May 2006 21:19:08 +0000, Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Wiem, zadzwoniłem do Katowic. No już wkrótce minie miesiąc, jak czekam
    > na ofertę stamtąd.

    Zdaje się, że w Katowicach od jakiegoś czasu cierpią na brak kadry :-/
    Głównie tej technicznej. A to prędzej lub później odbije się czkawką.


    > A wiesz - ja jestem uczulony na maniemniegdzieś. Jak firma nie chce
    > zarobić, to ja jej usilnie prosić nie będę - wystarczą dwa telefony
    > i trzy maile.
    >
    > W tym miejscu muszę pochwalić Crowleya i Futuro - u nich czuję się
    > naprawdę jak klient, a nie jak intruz.

    Ja z kolei musze zganić Crowley-a i ATMAN-a. Co prawda na mojego maila
    odpisali lub zadzwonili z informacją, że w ciągu tygodnia ktoś się ze
    mną skontaktuje, żeby umówić się na wizję w terenie.
    To było niemal dwa miesiące temu - do dzisiaj zero kontaktu.

    Exatel za to zachował się bardzo przyzwoicie - zadzwonił ktoś po
    tygodniu od wysłania maila i poinformował mnie, że w tej lokalizacji
    nie ma szansy na zestawienie łącza.

    Netia też się skontaktowała i poinformowali mnie, że pod koniec maja
    prawdopodobnie będą tam mogli coś zestawić - no to czekam cierpliwie
    na dalsze informacje ze strony Netii.

    Andrzej.


  • 32. Data: 2006-05-18 12:12:56
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

    > > Wiem, zadzwoniłem do Katowic. No już wkrótce minie miesiąc, jak czekam
    > > na ofertę stamtąd.
    >
    > Zdaje się, że w Katowicach od jakiegoś czasu cierpią na brak kadry :-/
    > Głównie tej technicznej. A to prędzej lub później odbije się czkawką.

    Miałem z oddziałem katowickim do czynienia na krótko przed połączeniem ich z
    Energisem. Wtedy u handlowców i techników szło sprawnie wszystko
    pozałatwiać. Nie wiem, jednak jak zmieniła się sytuacja po połączeniu. Widać
    jednak, że coś się pozmieniało i to chyba nie na lepsze, ale mogę się mylić.



  • 33. Data: 2006-05-18 16:03:34
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: "Sied@r" <n...@s...pl>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):
    > On 2006-05-16, Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
    >> a czy moglbys podeslac namiar na tego nowego handlowca? ;) moze byc na
    >> priv.
    >
    ot, pomoglo

    W koncu sie odezwali.


  • 34. Data: 2006-05-18 16:07:28
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: "Sied@r" <n...@s...pl>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):
    > On 2006-05-16, Sied@r <n...@s...pl> wrote:
    >> Ja mam podobne zdaje ale o ATMAN, od czasu jak sie zmienil handlowiec -
    >> otrzymanie jakiejkolwiek oferty graniczy z cudem.
    >> I to nie kwestia czy ktos bierze 10, 100, 200 Mb/s - wydaje mi sie ze sa
    >> handlowcy i handlowcy.
    >
    > Dostalem informacje od dyrektora pionu, ze zostaliscie poinformowani
    > przez handlowca o tym, ze oferta zostanie przygotowana dopiero po
    > zaplaceniu zaleglych faktur.
    >

    Tu sie nie ustosunkuje bo akurat platnosciami sie nie zajmuje.

    Fakt dzieki twojej interwencji udalo sie nawiazac ponowny kontakt i
    umowic spotkanie.


  • 35. Data: 2006-05-22 09:42:37
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 17 May 2006 21:19:08 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz Janoszka
    <G...@S...pro.onet.pl> wrote:
    >>Grzegorz, zadzwoń do Katowic.
    >>Dla mnie, od lat, obsługa jest tam wzorowa.
    >Wiem, zadzwoniłem do Katowic. No już wkrótce minie miesiąc, jak czekam
    >na ofertę stamtąd.

    Dobra, żeby być dokładnym: pojęcie "już wkrótce minie miesiąc" oznacza
    "ponad dwa tygodnie".

    --
    Grzegorz Janoszka


  • 36. Data: 2006-05-23 13:09:21
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie=?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Tomek Kruk <f...@p...pl> napisał(a):

    > 16 May 2006 21:48:37 +0200, użyszkodnik "Tomek S"
    > <t...@p...onet.pl> napisał:
    >
    > > proponuje zadzwonic do biura i porosić o zmiane prowadzacego temat, ..
    > > to wystarczy na otrzymanie oferty i zamkniecie tematu
    > > a swoja droga czy chcesz oferte na STM1 czy na marne mega to nieusprawiedliwi
    > a
    > > to postawy handlowca
    >
    > klient rozwojowy dzisiaj weżmie megabita, jak bedzie zadowolony to
    > jutro przyjdzie po 10, a pojutrze weźmie STM-1, zaś jak się go olewa w
    > kwestii megabita to zamknie temat i pójdzie do konkurencji
    >
    > ....a geniuszem być nie trzeba żeby wydedukować rozwojowość sieci
    > kablowej która wygrała przetarg na jedno z większych osiedli w
    > trójmieście na którym będzie budować ją w nowej technologii (stacja
    > czołowa--fiber---wzmacniacz---klienci)
    >
    Nie tylko GTS działa w tym rejonie. Wystarczy udać się do innych ISP np. Netia
    napewno będą zaintersowani potencjalnym nowym klientem. A nie czekać na GTS aż
    będzie miał możliwości techniczne na podłączenie.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 37. Data: 2006-05-23 14:56:53
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie =?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Tue, 23 May 2006 13:09:21 +0000 (UTC), użyszkodnik " dragonite"
    <d...@N...gazeta.pl> napisał:

    > > ....a geniuszem być nie trzeba żeby wydedukować rozwojowość sieci
    > > kablowej która wygrała przetarg na jedno z większych osiedli w
    > > trójmieście na którym będzie budować ją w nowej technologii (stacja
    > > czołowa--fiber---wzmacniacz---klienci)
    > Nie tylko GTS działa w tym rejonie. Wystarczy udać się do innych ISP np. Netia
    > napewno będą zaintersowani potencjalnym nowym klientem. A nie czekać na GTS aż
    > będzie miał możliwości techniczne na podłączenie.

    nie ja decyduje na temat wyboru dostawcy, ja miałem tylko zając się
    asystowaniem przy przeprowadzaniu wywiadu technicznego, a że sprawa
    się wlekła miesiącami to zrobiłem awanture, zresztą już wspominałem że
    FTP dociągnęła specjalnie 10-parowy kabel ze swojego węzła do
    pomieszczenia gdzie znajduje się stacja czołowa więc i pewnie podepną
    kolejne polpaki bo wywiad teczniczny z GTSu w tej lokalizacji okazał
    się niestety negatywny






  • 38. Data: 2006-05-24 09:29:43
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie =?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Tomek Kruk napisał(a):
    [..]
    > nie ja decyduje na temat wyboru dostawcy, ja miałem tylko zając się
    > asystowaniem przy przeprowadzaniu wywiadu technicznego, a że sprawa
    > się wlekła miesiącami to zrobiłem awanture, zresztą już wspominałem że
    > FTP dociągnęła specjalnie 10-parowy kabel ze swojego węzła do
    > pomieszczenia gdzie znajduje się stacja czołowa więc i pewnie podepną
    > kolejne polpaki bo wywiad teczniczny z GTSu w tej lokalizacji okazał
    > się niestety negatywny
    >
    A to już nie lepiej brak zamiast kolejnych polpaków ATM/GE ?


  • 39. Data: 2006-05-24 16:57:45
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie =?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Wed, 24 May 2006 11:29:43 +0200, użyszkodnik Przemysław Gubernat
    <r...@W...repcio.net.na.newsach> napisał:

    > A to już nie lepiej brak zamiast kolejnych polpaków ATM/GE ?

    za bardzo rozproszona infrastruktura






strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: