-
31. Data: 2006-05-18 06:22:38
Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
Od: Andrzej <a...@n...in.poland>
Dnia Wed, 17 May 2006 21:19:08 +0000, Grzegorz Janoszka napisał(a):
> Wiem, zadzwoniłem do Katowic. No już wkrótce minie miesiąc, jak czekam
> na ofertę stamtąd.
Zdaje się, że w Katowicach od jakiegoś czasu cierpią na brak kadry :-/
Głównie tej technicznej. A to prędzej lub później odbije się czkawką.
> A wiesz - ja jestem uczulony na maniemniegdzieś. Jak firma nie chce
> zarobić, to ja jej usilnie prosić nie będę - wystarczą dwa telefony
> i trzy maile.
>
> W tym miejscu muszę pochwalić Crowleya i Futuro - u nich czuję się
> naprawdę jak klient, a nie jak intruz.
Ja z kolei musze zganić Crowley-a i ATMAN-a. Co prawda na mojego maila
odpisali lub zadzwonili z informacją, że w ciągu tygodnia ktoś się ze
mną skontaktuje, żeby umówić się na wizję w terenie.
To było niemal dwa miesiące temu - do dzisiaj zero kontaktu.
Exatel za to zachował się bardzo przyzwoicie - zadzwonił ktoś po
tygodniu od wysłania maila i poinformował mnie, że w tej lokalizacji
nie ma szansy na zestawienie łącza.
Netia też się skontaktowała i poinformowali mnie, że pod koniec maja
prawdopodobnie będą tam mogli coś zestawić - no to czekam cierpliwie
na dalsze informacje ze strony Netii.
Andrzej.
-
32. Data: 2006-05-18 12:12:56
Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>
> > Wiem, zadzwoniłem do Katowic. No już wkrótce minie miesiąc, jak czekam
> > na ofertę stamtąd.
>
> Zdaje się, że w Katowicach od jakiegoś czasu cierpią na brak kadry :-/
> Głównie tej technicznej. A to prędzej lub później odbije się czkawką.
Miałem z oddziałem katowickim do czynienia na krótko przed połączeniem ich z
Energisem. Wtedy u handlowców i techników szło sprawnie wszystko
pozałatwiać. Nie wiem, jednak jak zmieniła się sytuacja po połączeniu. Widać
jednak, że coś się pozmieniało i to chyba nie na lepsze, ale mogę się mylić.
-
33. Data: 2006-05-18 16:03:34
Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
Od: "Sied@r" <n...@s...pl>
Przemyslaw Frasunek napisał(a):
> On 2006-05-16, Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
>> a czy moglbys podeslac namiar na tego nowego handlowca? ;) moze byc na
>> priv.
>
ot, pomoglo
W koncu sie odezwali.
-
34. Data: 2006-05-18 16:07:28
Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
Od: "Sied@r" <n...@s...pl>
Przemyslaw Frasunek napisał(a):
> On 2006-05-16, Sied@r <n...@s...pl> wrote:
>> Ja mam podobne zdaje ale o ATMAN, od czasu jak sie zmienil handlowiec -
>> otrzymanie jakiejkolwiek oferty graniczy z cudem.
>> I to nie kwestia czy ktos bierze 10, 100, 200 Mb/s - wydaje mi sie ze sa
>> handlowcy i handlowcy.
>
> Dostalem informacje od dyrektora pionu, ze zostaliscie poinformowani
> przez handlowca o tym, ze oferta zostanie przygotowana dopiero po
> zaplaceniu zaleglych faktur.
>
Tu sie nie ustosunkuje bo akurat platnosciami sie nie zajmuje.
Fakt dzieki twojej interwencji udalo sie nawiazac ponowny kontakt i
umowic spotkanie.
-
35. Data: 2006-05-22 09:42:37
Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
On Wed, 17 May 2006 21:19:08 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz Janoszka
<G...@S...pro.onet.pl> wrote:
>>Grzegorz, zadzwoń do Katowic.
>>Dla mnie, od lat, obsługa jest tam wzorowa.
>Wiem, zadzwoniłem do Katowic. No już wkrótce minie miesiąc, jak czekam
>na ofertę stamtąd.
Dobra, żeby być dokładnym: pojęcie "już wkrótce minie miesiąc" oznacza
"ponad dwa tygodnie".
--
Grzegorz Janoszka
-
36. Data: 2006-05-23 13:09:21
Temat: Re: GTS - nam klienci nie=?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>
Tomek Kruk <f...@p...pl> napisał(a):
> 16 May 2006 21:48:37 +0200, użyszkodnik "Tomek S"
> <t...@p...onet.pl> napisał:
>
> > proponuje zadzwonic do biura i porosić o zmiane prowadzacego temat, ..
> > to wystarczy na otrzymanie oferty i zamkniecie tematu
> > a swoja droga czy chcesz oferte na STM1 czy na marne mega to nieusprawiedliwi
> a
> > to postawy handlowca
>
> klient rozwojowy dzisiaj weżmie megabita, jak bedzie zadowolony to
> jutro przyjdzie po 10, a pojutrze weźmie STM-1, zaś jak się go olewa w
> kwestii megabita to zamknie temat i pójdzie do konkurencji
>
> ....a geniuszem być nie trzeba żeby wydedukować rozwojowość sieci
> kablowej która wygrała przetarg na jedno z większych osiedli w
> trójmieście na którym będzie budować ją w nowej technologii (stacja
> czołowa--fiber---wzmacniacz---klienci)
>
Nie tylko GTS działa w tym rejonie. Wystarczy udać się do innych ISP np. Netia
napewno będą zaintersowani potencjalnym nowym klientem. A nie czekać na GTS aż
będzie miał możliwości techniczne na podłączenie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
37. Data: 2006-05-23 14:56:53
Temat: Re: GTS - nam klienci nie =?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>
Tue, 23 May 2006 13:09:21 +0000 (UTC), użyszkodnik " dragonite"
<d...@N...gazeta.pl> napisał:
> > ....a geniuszem być nie trzeba żeby wydedukować rozwojowość sieci
> > kablowej która wygrała przetarg na jedno z większych osiedli w
> > trójmieście na którym będzie budować ją w nowej technologii (stacja
> > czołowa--fiber---wzmacniacz---klienci)
> Nie tylko GTS działa w tym rejonie. Wystarczy udać się do innych ISP np. Netia
> napewno będą zaintersowani potencjalnym nowym klientem. A nie czekać na GTS aż
> będzie miał możliwości techniczne na podłączenie.
nie ja decyduje na temat wyboru dostawcy, ja miałem tylko zając się
asystowaniem przy przeprowadzaniu wywiadu technicznego, a że sprawa
się wlekła miesiącami to zrobiłem awanture, zresztą już wspominałem że
FTP dociągnęła specjalnie 10-parowy kabel ze swojego węzła do
pomieszczenia gdzie znajduje się stacja czołowa więc i pewnie podepną
kolejne polpaki bo wywiad teczniczny z GTSu w tej lokalizacji okazał
się niestety negatywny
-
38. Data: 2006-05-24 09:29:43
Temat: Re: GTS - nam klienci nie =?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>
Tomek Kruk napisał(a):
[..]
> nie ja decyduje na temat wyboru dostawcy, ja miałem tylko zając się
> asystowaniem przy przeprowadzaniu wywiadu technicznego, a że sprawa
> się wlekła miesiącami to zrobiłem awanture, zresztą już wspominałem że
> FTP dociągnęła specjalnie 10-parowy kabel ze swojego węzła do
> pomieszczenia gdzie znajduje się stacja czołowa więc i pewnie podepną
> kolejne polpaki bo wywiad teczniczny z GTSu w tej lokalizacji okazał
> się niestety negatywny
>
A to już nie lepiej brak zamiast kolejnych polpaków ATM/GE ?
-
39. Data: 2006-05-24 16:57:45
Temat: Re: GTS - nam klienci nie =?utf-7?Q?_s+ALE-_potrzebn
Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>
Wed, 24 May 2006 11:29:43 +0200, użyszkodnik Przemysław Gubernat
<r...@W...repcio.net.na.newsach> napisał:
> A to już nie lepiej brak zamiast kolejnych polpaków ATM/GE ?
za bardzo rozproszona infrastruktura