  • 11. Data: 2006-05-16 20:17:35
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > ja mam tak samo, co napisze o tym na polipie to ktos sie odzywa i
    > obiecuje oferte do tygodnia czasu ;)
    >
    > i tak srednio co 2 miesiace ...

    i ja tez, i ja tez :)

    --
    pozdros
    icek

  • 12. Data: 2006-05-16 20:24:16
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 16 May 2006 22:17:35 +0200 I had a dream that icek <i...@p...onet.pl>
    wrote:
    >i ja tez, i ja tez :)

    To ja też się dołączę - ja też na ofertę już drugi miesiąc czekam ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2006-05-16 20:25:08
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Tue, 16 May 2006 22:17:35 +0200, użyszkodnik icek
    <i...@p...onet.pl> napisał:

    > i ja tez, i ja tez :)

    zaczynam odnosić wrażenie że rozpętałem internetową wersje awantury
    odgrytwającej się w biurze olewania klienta kablówki w czasie kiedy
    jest kolejka i jeden klient zaczyna narzekać, za chwile drugi się
    dołacza, trzeci i tak dalej.. :>

  • 14. Data: 2006-05-16 20:27:06
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On 16 May 2006 21:48:37 +0200 I had a dream that Tomek S
    <t...@p...onet.pl> wrote:
    >proponuje zadzwonic do biura i porosić o zmiane prowadzacego temat, ..

    Jeśli chodzi o oddział krakowski, to GTS przez kilka miesięcy miał literówkę
    w numerze telefonu :)
    Nie wiem, czy teraz poprawili, ale ostatnie kilka miesięcy to straszyło.
    Samo to świadczy o fatalnym podejściu do klienta tej firmy.
    Dla mnie szok, że nikt nie podniósł alarmu, że przez kilka miesięcy
    żaden klient nie dodzwonił się - to co robią handlowcy w lokalnych
    oddziałach? :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 15. Data: 2006-05-16 20:30:44
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie s? potrzebni
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    16 May 2006 21:48:37 +0200, użyszkodnik "Tomek S"
    <t...@p...onet.pl> napisał:

    > proponuje zadzwonic do biura i porosić o zmiane prowadzacego temat, ..
    > to wystarczy na otrzymanie oferty i zamkniecie tematu
    > a swoja droga czy chcesz oferte na STM1 czy na marne mega to nieusprawiedliwia
    > to postawy handlowca

    klient rozwojowy dzisiaj weżmie megabita, jak bedzie zadowolony to
    jutro przyjdzie po 10, a pojutrze weźmie STM-1, zaś jak się go olewa w
    kwestii megabita to zamknie temat i pójdzie do konkurencji

    ...a geniuszem być nie trzeba żeby wydedukować rozwojowość sieci
    kablowej która wygrała przetarg na jedno z większych osiedli w
    trójmieście na którym będzie budować ją w nowej technologii (stacja
    czołowa--fiber---wzmacniacz---klienci)

  • 16. Data: 2006-05-16 20:35:53
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Tue, 16 May 2006 18:41:24 +0200, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > A ja sądzę, że w tym konkretnym przypadku chodzi o coś zupełnie innego.
    > Niestety, jak się coś głupiego palnie (np. zacznie rozmowę z operatorem od
    > dupy strony) a dodatkowo nie ma się umiejętności nawigowania w 8 warstwie OSI
    > (politycznej) to efekty mogą być dokładnie takie, a pretensje do całego
    > świata, tylko nie do siebie.

    "panieee, pańskie piniędze to ja osobiście.....takie niedomówienie..."

    moze ja nie potrafie sie zasymilowac z IV RP, ale wydaje mi sie ze w
    przedmiotowej sprawie łaske robi klient ze chce skorzystać z usług w/w
    dostawcy, a nie odwrotnie i minimum zainteresowania w postaci
    przyjazdu czlowieka i zrobienia pomiaru by się przydało

  • 17. Data: 2006-05-16 21:28:31
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie s+ALE- potrzebni
    Od: "Sied@r" <n...@s...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):
> [...]
    > jutro przyjdzie po 10, a pojutrze weźmie STM-1, zaś jak się go olewa w
    > kwestii megabita to zamknie temat i pójdzie do konkurencji

    Swieta prawda - tzn. co innego jesli ktos prowadzi dzialalnosc na odludziu
    ale w duzym miescie - do wyboru jest xx opertorow, wspolpracuje sie z
    tym z kim sie zalatwia wszystko od reki.

    Nadmierna biurokracja i bark elastycznosci u operatora niestety nie
    wrozy dlugiej wspolpracy.

  • 18. Data: 2006-05-16 22:34:02
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    W wiadomości od Tomek Kruk napisano:

> [...]
    > dostawcy, a nie odwrotnie i minimum zainteresowania w postaci
    > przyjazdu czlowieka i zrobienia pomiaru by się przydało

    Asymilacja z IV RP nie ma nic do rzeczy. Roztrząsając Twój konkretny
    przypadek wydaje się, że lamentujesz o nie- wiadomo-co, robisz z igły widły.
    OIDP wasza sieć próbowała już kiedyś robić ogólnopolską transmisję we
    współpracy z pewną spółką na E z grupy kapitałowej Spółki Matki. Dostaliście
    ceny zaporowe, bo tak. Wtedy narzekałeś, że owszem, zainteresowali się, ale
    cenami pokazali wyciągnięty środkowy palec. Teraz narzekasz, że GTS nie chce
    Ci dostarczyć neta. Ja powiem tylko tyle, czasem jedna rozmowa z klientem
    wystarczy, żeby sobie wyrobić o nim zdanie, czy warto robić z nim większy
    biznes czy nie. Założenie to nie dotyczy oczywiście sprzedazy neta dzieciom
    neostrady za 30-50 zł, tam się bierze jak leci, ale operator nie ma
    _żadnego_ obowiązku sadowić się w takim segmencie rynku. Kwestia wyboru
    modelu biznesowego.

    BTW, jak wiesz, wspominana spółka na E potrafi dać bardzo godziwe warunki,
    ale trzeba dobrze zagadać i wiedzieć z kim. Nie prowadzę już, z rozmaitych
    przyczyn, interesów z GTS, ale mimo wszystko nie dam złego słowa powiedzieć,
    nawet mimo b. ostrych zgrzytów zachowali się koniec-końców fair. W Twoim
    przypadku z GTS był zasadniczy niestyk na samym początku - to Ty osobiście
    zadzwoniłeś zapytać o łącze zaczynając rozmowę od.... no właśnie, od czego,
    Panie Kolego? :-)

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 19. Data: 2006-05-16 22:37:55
    Od: "Tomek S" <t...@p...onet.pl>

    > Nadmierna biurokracja i bark elastycznosci u operatora niestety nie
    > wrozy dlugiej wspolpracy.

    nie sadze zeby chodzilo o biurokracje czy tez brak elastycznosci, mysle ze w tym
    przypadku chodzi tylko o informacje ze strony operatora, ...a konkretnie brak
    tej informacji od konkretnego czlowieka
    w koncu jak to ktos kiedys powiedzial <Panie k... ile mozna czekac >..:-)

    pz

  • 20. Data: 2006-05-17 07:40:00
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    On 2006-05-16, Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
    > a czy moglbys podeslac namiar na tego nowego handlowca? ;) moze byc na
    > priv.

    lekko OT - nie moge ci odpowiedziec na maila, bo naduzywasz SPFa i
    najwidoczniej masz jakiegos forwarda:

    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
    siedar#ds,lub,pl
    (reason: 550 See http://spf.pobox.com/why.html?sender=venglin%40freeb
    sd.lublin.pl&ip=62.233.137.17&receiver=host-ip81-137
    .safenet.pl (#5.7.1)) (expanded from: <siedar#safenet,pl>)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *