-
21. Data: 2004-07-21 19:14:08
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>
Użytkownik Michal Gawrylczyk napisał:
> Przepraszam - 40km od Czestochowy
odpowiedź jest prosta
nie weźmie :-(
od CDP ja w Cz-wie dostałem odp. że nie mają warunków technicznyh i na
razie Cz-wy nie planują.
wojtek
-
22. Data: 2004-07-21 20:56:18
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>
> peter wrote:
> > Witam,
> > postanowilem podzielic sie moimi przygodami z firma GTS. Sadze, ze z
> > pewnoscia mozna potraktowac to jako ostrzezenie odnosnie dotrzymywania
> > terminow, ale i nie tylko...
> >
> > Pisalem juz wczesniej o miesiacu zwloki, gdyz "rozmawialem" nie z tym
> > handlowcem (sic!), dopiero post na usenet i reakcje milej Pani z
> > innego oddzialu GTS poskutkowal namiaramem na "dobrego" handlowca z
> > "dobrego" oddzialu GTS.
> > Z racji polozenia (40km od Czestochowy) lacze ma zostac zestawione
> > droga radiowa. Udalo sie wynegocjowac instalacje za symboliczna kwote.
> > Zgodnie z deklaracja panow z GTS, lacze mialobyc dostepne do konca
> > lipca. Nie bylem ani troche zaskoczony i zdziwiony, kiedy dzwoniac
> > kilka razy pod koniec czerwca, aby upewnic sie, ze to lacze zostanie
> > faktycznie zestawione w podanym terminie uslyszalem:
> > "15 czerwca zadzwonimy do Pana i podam Panu finalny termin zestawienia
> > lacza". Oczywiscie nikt nie zadzwonil, dopiero kilka dni po 15 czerwca
> > uslyszalem ciekawsza nowine: "pod koniec wakacji". Nie zdziwi mnie juz
> > informacja typu "pod koniec roku".
> >
> > Czy to jest jakas regula? Czy jest to jedynie incydent w moim
> > przypadku? Brak mi slow.
>
> Ciezko jest tlumaczyc takie opoznienia, ale przedstawie sytuacje z drugiej
> strony, co w sumie powinno nastapic podczas Twoich rozmow z odpowiednim
> oddzialem GTS.
>
> Jezeli lacze zestawiane jest w dosc duzej odleglosc od wiekszego miasta to
> jak sie domyslam do zalatwienia jest sporo spraw formalnych typu budowa
> lub powieszenie anten na budynku/kominie. Takie sprawy baaardzo lubia sie
> przeciagac i z tego moze wynikac zwloka. Sam ostatnio spotykalem sie z
> sytuacja, gdy umowiona instalacja na ktora sprzet lezal "pod biurkiem"
> opozniala sie np. o miesiac z powodu niemoznosci zalatwienia jakis
kwitkow.
>
> Zawsze staralismy sie wtedy przedstawic klientowi prawdziwa sytuacje
> powodujaca opoznienia, liczac na zrozumienie. Zreszta.... takie sprawy
> zawsze
> konczyly sie pozytywnie :)))
We poniedzialek rozmawialem z Waszym handlowcem z Warszawy i po
przedstawieniu sytuacji (ile mi potrzeba mbitow i pokazaniu statow MRTG), do
dnia dzisiejszego nie otrzymalem oferty cenowej. Obiecal, ze dostane ja, bo
zaraz przekaze sprawe do jakiejs Pani i ona sie wszystkim zajmie. Doslownie
zero odzewu od tamtej chwili.
Dla przykladu - w ATM SA zostalem kompleksowo obsluzony (chociaz cena mnie
nie satysfakcjonowala, ale to juz inna bajka), od razu otrzymalem oferte.
-
23. Data: 2004-07-21 21:19:23
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>
> We poniedzialek rozmawialem z Waszym handlowcem z Warszawy i po
> przedstawieniu sytuacji (ile mi potrzeba mbitow i pokazaniu statow MRTG), do
> dnia dzisiejszego nie otrzymalem oferty cenowej. Obiecal, ze dostane ja, bo
> zaraz przekaze sprawe do jakiejs Pani i ona sie wszystkim zajmie. Doslownie
> zero odzewu od tamtej chwili.
Powtorka z rozrywki. Do mnie odezwal sie ktos kompetentny dopiero po
poscie na usenet, gdzie dostalem namiar na kogos_tam_innego. Dwa-trzy
dni pozniej byla ekipa z GTS i sobie zaczelismy rozmawiac. Oczywiscie,
gdybym nie puscil posta czekalbym pewnie kolejny miesiac na jakas
reakcje, po kilku telefonach do Pana ze stolycy.
Napisz gdzie chcesz lacze, a ta mila Pani na pewno sie odezwie i Cie
przekieruje. Tylko po co te dane kontaktowe na stronie gtsu. Nie mozna
bylo od razu zasugerowac poszukiwan odpowiedniego konsultanta na
usenecie? :P
-
24. Data: 2004-07-21 22:02:57
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>
peter wrote:
> Tylko po co te dane kontaktowe na stronie gtsu. Nie mozna
> bylo od razu zasugerowac poszukiwan odpowiedniego konsultanta na
> usenecie? :P
Ty się śmiej. Wiesz, gdzie najskuteczniej zgłosić reklamacje w tepsie?
:-P
M.
-
25. Data: 2004-07-22 07:43:47
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>
Uzytkownik "peter" <p...@W...total.chaos.pl> napisal w wiadomosci
> poscie na usenet, gdzie dostalem namiar na kogos_tam_innego. Dwa-trzy
> dni pozniej byla ekipa z GTS i sobie zaczelismy rozmawiac. Oczywiscie,
> gdybym nie puscil posta czekalbym pewnie kolejny miesiac na jakas
> reakcje, po kilku telefonach do Pana ze stolycy.
Czyli zlewka ze strony GTS - tez mialem z tym do czynienia. Zasstanawia
mnie jednak, dlaczego to jest takie masowe - czy maja az tak mala
skutecznosc zawierania umow z osobami kontaktujacymi sie z nimi poprzez
internet/telefon?
Bo w praktyce jesli klienci skladaja zapytania ofertowe na ktore trzeba
przygotowaywac oferte przez wiele godzin w kilkuosobowym zespole a potem
znikaja i szanse powodzenia sprzedazy sa zerowe, to wiadomo ze takie
zapytania od niepowaznych klientow sie olewa. Alew przypadku providera
przygotowanie standardowej oferty na 1 czy 2 Mbit przeciez nie jest takie
trudne - wydaje mi sie ze to kwestia 10 minut. A jednak nikt sie nie odzywa
-
26. Data: 2004-07-22 09:26:01
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>
Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> wrote:
MB=> Ty się śmiej. Wiesz, gdzie najskuteczniej zgłosić reklamacje w tepsie?
MB=> :-P
W prasie codziennej ;>
Kuba
--
Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
* <JaKeLaWaY> i need a x-windows emulator for unix *
-
27. Data: 2004-07-22 13:05:55
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: futszaK <f...@p...pl>
On Wed, 21 Jul 2004 19:58:10 +0200, VoMi7
<v...@N...altanet.pl> wrote:
>Dostalem handlowca dosyc swiezego w CDP ale ejdnak tez niy konretnego
>ale... po podpisaniu zlewanie na raporty bieglego wzgledem urzadzen
>czekalem 3 dni a mowilem ze jest mi potrzebne na wczoraj i caly czas
>ktos zapominal chyba. CDP Pady Pady Pady ! Juz mmam dosyc gdyby nie
>umowa i okres wypowied\zenia 6miesiecy przez pierwszy rok to bym juz
>dawno uciekl do..... PRO FUTURO
...czyli widać tam też doszli do wniosku że najważniejsze to złapać
klienta na lojalke aby móc go przez jej okres totalnie zlewać
przygotowując porcje słodkiego marketingowego pierdzenia na okreś
kiedy klientowi umowa się kończy i trzeba go złapać na kolejną...
--
futszaK
598339018 888010641
jak zmiencpliki z bmp na mp3
albo z jpg na mp3
pomuszcie
-
28. Data: 2004-07-22 13:51:46
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>
futszaK wrote:
> ...czyli widać tam też doszli do wniosku że najważniejsze to złapać
> klienta na lojalke aby móc go przez jej okres totalnie zlewać
> przygotowując porcje słodkiego marketingowego pierdzenia na okreś
> kiedy klientowi umowa się kończy i trzeba go złapać na kolejną...
jak sie dowiadywalem teraz wszyscy z tego co mi wiadomo ISP robia tak..
Crowley, ProFuturo i SUPER BOSKI GTS
tylko ze w SUPER BOSKIM GTS handlowiec nie potrafil mi konkretnie
wytlumaczyc o co chodzi z okresem wypowiedzenia bo chyba sam niew
iedzial oco mu chodzi...
--
VoMi7
-
29. Data: 2004-07-22 14:05:02
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>
> jak sie dowiadywalem teraz wszyscy z tego co mi wiadomo ISP robia tak..
tzn jak?
Futuro - 30 dniowy termin wypowiedzenia
Netia - to samo
pzdr.
Michal
-
30. Data: 2004-07-22 14:30:28
Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>
Michal Podsiadly wrote:
> tzn jak?
> Futuro - 30 dniowy termin wypowiedzenia
> Netia - to samo
taaak ? dziwne
bo ja widze w regulaminie Futuro jak byk 6miesiecy !
http://www.futuro.pl/dostep_regulamin.php
§ 15 Rozwiązanie umowy
pkt.2
--
VoMi7