  • Data: 2008-01-09 05:59:12
    Temat: Re: GTS CE sprzedany
    Od: "ttt" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > maly nacisk (slabe promocje, malo reklam) wynika z tego ze nie maja na to
    > kasy. wejscie w BSA przez GTS byl strzalem w stope, nastpeny bedzie strzal
    > w kolano, a potem resztke kupi netia (jak profuturo)

    Mylisz sie i to nawet bardzo. GTS zamiast wydawac kupe kasy w BSA wolal ta
    kase zainwestowac w podlaczenie klientow biznesowych, gdzie i zwrot z
    inwestycji bedzie wiekszy i zysk o wiele wiekszy. A z Netia mnie nie
    rozsmieszaj - nie stac ich na GTS, aktualnie praktycznie nie maja pieniedzy
    i musza szybko cos zrobic, aby zdobyc kase. I wlasnie robia bo sprzedaja
    udzialy w P4.