-
31. Data: 2006-04-17 10:27:17
Temat: Re: GTS
Od: Andrzej <a...@n...in.poland>
Dnia Mon, 17 Apr 2006 09:24:26 +0200, Lee napisał(a):
>
> Tepsa to robi, przynajmniej dla polpaków, jak odłacze mój router od ich
> modemu to max po 30 minutach telefon.
Płacisz za jakiś SLA?
Andrzej.
-
32. Data: 2006-04-17 17:04:03
Temat: Re: GTS
Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
Lee napisał(a):
>>moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac
>>lacze ?
>>
>>wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
>>od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
>>
>>--
>>Mateusz
>
>
> Tepsa to robi, przynajmniej dla polpaków, jak odłacze mój router od ich
> modemu to max po 30 minutach telefon.
chyba mylisz klientow z obsluga tpsa ...
btw. skonfuj/updateuj czytnik coby poprawne sygnaturki wycinal
--
Mateusz
-
33. Data: 2006-04-17 17:29:20
Temat: Re: GTS
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:e20hol$4km$2@srv.cyf-kr.edu.pl...
>> Tepsa to robi, przynajmniej dla polpaków, jak odłacze mój router od ich
>> modemu to max po 30 minutach telefon.
>
> chyba mylisz klientow z obsluga tpsa ...
Jutro rano sprawdzę. Przekładam kabelki i odłączam polpaka na kilkadziesiąt
minut. Wątpię czy zadzwonią.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
34. Data: 2006-04-17 21:32:02
Temat: Re: GTS
Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>
> Jutro rano sprawdzę. Przekładam kabelki i odłączam polpaka na
> kilkadziesiąt minut. Wątpię czy zadzwonią.
u mnie mialem 7 sztuk , to tylko raz zadzownili - i to raczej z tego powodu
ze akurat jedno z laczy bylo na tescie , mimo ze z 5 razy w ciagu 2 lat byly
odpinane z czego 2 razy w godzinach poludniowych , SLA Progress.
Teraz na ich ATMie jeszcze nie wiem , nie mialem przestoju .
--
Pozdrawiam:
Karol Knapik
k...@k...com.pl
KK1207-RIPE
-
35. Data: 2006-04-18 10:40:48
Temat: Re: GTS
Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
Admin TVK Tel-Ka wrote:
>> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
>> od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
> Wyobrażam to sobie.. GTS to robił !
Potwierdzam, do nas GTS dzwonił najpoźniej 5 minut od padu czegokolwiek, co
powodowało niewidoczność naszego zakończenia łącza.
Dodać chciałem przy okazji, że do dobrą tradycję dzwonienia do klientów w
razie 'W' ma również nasz poznański POZMAN. Przykład z niedawna - przy
ostatnim wystrzale zasilania w sporym kawałku dzielnicy (rzecz miała miejsce w
sobotę) dyzurny NOC sam bombardował pogotowie energetyczne i oddzwaniał nam z
informacjami jakie są perspektywy przywrócenia zasilania. Mimo, że węzeł
Pozmana (podłączony do innej linii) otrzymał zasilanie dużo wcześniej niż my,
dopytywali się jeszcze kilkakrotnie o sytuację u nas. Brawo!
--
TOM
AS33868 MAN
Chociaż musi się nam zgadzać całkowita liczba wagonów,
ich ilość w poszczególnych składach nieznana jest bliżej nikomu.
-
36. Data: 2006-04-18 12:16:57
Temat: Re: GTS
Od: WL <n...@m...com>
Tomasz Śląski wrote:
> Dodać chciałem przy okazji, że do dobrą tradycję dzwonienia do klientów
> w razie 'W' ma również nasz poznański POZMAN.
Potwierdzam. Niedawno w czasie robot zostala trafiona faza, na ktorej
wisial router, zanim zdazylismy zdjac* operatora wiertarki z drabiny juz
byl telefon z pytaniem co sie dzieje, bo zniknelismy. Wazelinka.
WL
* Przezyl w dobrym zdrowiu, ale mial silne wrazenia natury energetycznej
-
37. Data: 2006-04-18 17:50:53
Temat: Re: GTS
Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>
> Potwierdzam. Niedawno w czasie robot zostala trafiona faza, na ktorej
> wisial router, zanim zdazylismy zdjac* operatora wiertarki z drabiny juz
> byl telefon z pytaniem co sie dzieje, bo zniknelismy. Wazelinka.
A UPSów nie stosujecie ?
Lee
-
38. Data: 2006-04-18 19:29:43
Temat: Re: GTS
Od: "Waldi" <w...@n...ekrakow.net>
Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:e238ts$f9u$1@news.onet.pl...
> A UPSów nie stosujecie ?
dokladnie:) mala rzecz a cieszy:)
pozdrawiam
Waldi
-
39. Data: 2006-04-18 22:39:20
Temat: Re: GTS
Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>
W wiadomości od Andrzej napisano:
> Swoją drogą - jeżeli się już klienta przyzwyczaiło do pewnego
> standardu obsługi, to zmiana wpływa potem bardzo niekorzystnie na
> wizerunek firmy.
Zgadza się, i dlatego sam pilnuję procedury, że klientów biznesowych:
1. należy standardowo przynajmniej 3 razy poinformować via e-mail o
planowanych pracach mogących negatywnie wpłynąć na ich ciągłość łączności ze
światem
2. w razie jakiegoś fuck-upu należy natychmiast obdzwonić wszystkich i
wyjaśnić przyczyny przerwy tudzież przeprosić za chociażby kilkuminutowy
dyskomfort, zanim klienci zdążą zadzwonić do nas.
--
TOM
AS33868 MAN
ChiWriter byl bardzo fajnym edytorem tekstu - jak sie na nim prace pisalo,
to zadne animowane psy dupami nie szczekaly.