  • 31. Data: 2006-04-17 10:27:17
    Temat: Re: GTS
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Mon, 17 Apr 2006 09:24:26 +0200, Lee napisał(a):

    > Tepsa to robi, przynajmniej dla polpaków, jak odłacze mój router od ich
    > modemu to max po 30 minutach telefon.

    Płacisz za jakiś SLA?

    Andrzej.

  • 32. Data: 2006-04-17 17:04:03
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Lee napisał(a):

    > Tepsa to robi, przynajmniej dla polpaków, jak odłacze mój router od ich
    > modemu to max po 30 minutach telefon.

    chyba mylisz klientow z obsluga tpsa ...

    btw. skonfuj/updateuj czytnik coby poprawne sygnaturki wycinal

    --
    Mateusz

  • 33. Data: 2006-04-17 17:29:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > chyba mylisz klientow z obsluga tpsa ...

    Jutro rano sprawdzę. Przekładam kabelki i odłączam polpaka na kilkadziesiąt
    minut. Wątpię czy zadzwonią.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2006-04-17 21:32:02
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    > Jutro rano sprawdzę. Przekładam kabelki i odłączam polpaka na
    > kilkadziesiąt minut. Wątpię czy zadzwonią.

    u mnie mialem 7 sztuk , to tylko raz zadzownili - i to raczej z tego powodu
    ze akurat jedno z laczy bylo na tescie , mimo ze z 5 razy w ciagu 2 lat byly
    odpinane z czego 2 razy w godzinach poludniowych , SLA Progress.

    Teraz na ich ATMie jeszcze nie wiem , nie mialem przestoju .

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik

  • 35. Data: 2006-04-18 10:40:48
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Admin TVK Tel-Ka wrote:

    > Wyobrażam to sobie.. GTS to robił !

    Potwierdzam, do nas GTS dzwonił najpoźniej 5 minut od padu czegokolwiek, co
    powodowało niewidoczność naszego zakończenia łącza.

    Dodać chciałem przy okazji, że do dobrą tradycję dzwonienia do klientów w
    razie 'W' ma również nasz poznański POZMAN. Przykład z niedawna - przy
    ostatnim wystrzale zasilania w sporym kawałku dzielnicy (rzecz miała miejsce w
    sobotę) dyzurny NOC sam bombardował pogotowie energetyczne i oddzwaniał nam z
    informacjami jakie są perspektywy przywrócenia zasilania. Mimo, że węzeł
    Pozmana (podłączony do innej linii) otrzymał zasilanie dużo wcześniej niż my,
    dopytywali się jeszcze kilkakrotnie o sytuację u nas. Brawo!

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 36. Data: 2006-04-18 12:16:57
    Od: WL <n...@m...com>

    Tomasz Śląski wrote:
    > Dodać chciałem przy okazji, że do dobrą tradycję dzwonienia do klientów
    > w razie 'W' ma również nasz poznański POZMAN.

    Potwierdzam. Niedawno w czasie robot zostala trafiona faza, na ktorej
    wisial router, zanim zdazylismy zdjac* operatora wiertarki z drabiny juz
    byl telefon z pytaniem co sie dzieje, bo zniknelismy. Wazelinka.

    WL

    * Przezyl w dobrym zdrowiu, ale mial silne wrazenia natury energetycznej

  • 37. Data: 2006-04-18 17:50:53
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Potwierdzam. Niedawno w czasie robot zostala trafiona faza, na ktorej
    > wisial router, zanim zdazylismy zdjac* operatora wiertarki z drabiny juz
    > byl telefon z pytaniem co sie dzieje, bo zniknelismy. Wazelinka.

    A UPSów nie stosujecie ?

    Lee

  • 38. Data: 2006-04-18 19:29:43
    Od: "Waldi" <w...@n...ekrakow.net>

    Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A UPSów nie stosujecie ?
    dokladnie:) mala rzecz a cieszy:)

    pozdrawiam
    Waldi

  • 39. Data: 2006-04-18 22:39:20
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    W wiadomości od Andrzej napisano:
    > Swoją drogą - jeżeli się już klienta przyzwyczaiło do pewnego
    > standardu obsługi, to zmiana wpływa potem bardzo niekorzystnie na
    > wizerunek firmy.

    Zgadza się, i dlatego sam pilnuję procedury, że klientów biznesowych:
    1. należy standardowo przynajmniej 3 razy poinformować via e-mail o
    planowanych pracach mogących negatywnie wpłynąć na ich ciągłość łączności ze
    światem
    2. w razie jakiegoś fuck-upu należy natychmiast obdzwonić wszystkich i
    wyjaśnić przyczyny przerwy tudzież przeprosić za chociażby kilkuminutowy
    dyskomfort, zanim klienci zdążą zadzwonić do nas.

    --
    TOM
    AS33868 MAN