-
11. Data: 2006-04-15 08:35:07
Temat: Re: GTS
Od: Andrzej <a...@n...in.poland>
Dnia Sat, 15 Apr 2006 09:22:23 +0200, Waldek Godel napisał(a):
> Dnia Sat, 15 Apr 2006 09:12:11 +0200, Andrzej napisał(a):
>> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
>
> Komu? Bo Energis akurat był znacznie lepszy technicznie niż GTS.
> Chyba, że masz na myśli, że chłopaki z GTS po raz pierwszy zobaczyli
> jak naprawdę wygląda nowoczesny sprzęt i zrobili sobie (i sprzętowi)
> kuku...
Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
kiedyś była na wyższym poziomie.
Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.
Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.
Andrzej.
-
12. Data: 2006-04-15 08:37:02
Temat: Re: GTS
Od: Szymon Wyrembak <s...@o...pl>
futszaK napisał(a):
> Sat, 15 Apr 2006 09:12:11 +0200, użyszkodnik Andrzej
> <a...@n...in.poland> napisał:
>
>>>> Nie wiem czy tylko ja mam takie wrazenie ale w ostatnim czasie oglolnie
>>>> jakosc uslug GTS pogorszyla sie. Problemy z siecia (ostatnio calkowity
>>>> pad wezla Lodz), teraz serwer pocztowy, mialem tez problemy z usunieciem
>>>> lokalnych awarii...
>>> a byly jakieś zwolnienia ostatnio albo nabór nowych, tańszych
>>> pracowników ????
>> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
>
> toż ja właśnie o tym mówie :>
>
> ewentualne zwolnienia i inne roszady to pierwsza pochodna połaczenia
> się z Energisem
>
> ....czekamy na drugą...
>
Jeśli w pewnym dziale pozostał jeden człowiek ze starej ekipy a reszta
to żółtodzioby to musi się odbić na jakości.
--
Pozdrawiam,
Szymon Wyrembak
(odpowiadając popraw adres)
-
13. Data: 2006-04-15 09:06:54
Temat: Re: GTS
Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
Andrzej napisał(a):
> Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
> długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
> łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.
moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac lacze ?
wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i od razu
dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
--
Mateusz
-
14. Data: 2006-04-15 09:36:15
Temat: Re: GTS
Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@u...tvk.wroc.pl.invalid>
Mateusz Swatek napisał(a):
> Andrzej napisał(a):
>> Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
>> długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
>> łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.
>
> moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac
> lacze ?
>
> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
> od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
>
Wyobrażam to sobie.. GTS to robił !
-
15. Data: 2006-04-15 09:36:37
Temat: Re: GTS
Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:1wfcbmmy2ty5v$.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Sat, 15 Apr 2006 09:12:11 +0200, Andrzej napisał(a):
>> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
> Komu? Bo Energis akurat był znacznie lepszy technicznie niż GTS.
> Chyba, że masz na myśli, że chłopaki z GTS po raz pierwszy zobaczyli jak
> naprawdę wygląda nowoczesny sprzęt i zrobili sobie (i sprzętowi) kuku...
Które chłopaki ?
Ja akurat kontaktuję się od lat z dwoma i do ich fachowości nie mam żadnych
zastrzeżeń.
A co do "lepszości" Energisa to zwróć uwagę na jeden fakt: sieć Pampersów
chodzi od lat. Oczywiście jest modyfikowana, ale siłą rzeczy nie wszystko i
nie w każdym miejscu może być doskonałe. Sieć Energisa została
zaprojektowana i uruchomiona znacznie później i stanowi w porównaniu do
sieci GTS znacznie bardziej homogeniczną strukturę. Zarządzanie nią jest
więc o wiele łatwiejsze.
Co nie zmienia faktu, że - na podstawie własnych doświadczeń - i tak mam
odmienne zdanie. Ale to nie temat na grupę.
--
Z#
-
16. Data: 2006-04-15 09:40:31
Temat: Re: GTS
Od: Andrzej <a...@n...in.poland>
Dnia Sat, 15 Apr 2006 11:36:15 +0200, Admin TVK Tel-Ka napisał(a):
> Mateusz Swatek napisał(a):
>> Andrzej napisał(a):
>>> Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym
>>> osiedlu długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre
>>> 20 minut łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.
>>
>> moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac
>> lacze ?
>>
>> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
>> od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
Tak! Kiedyś przy każdej przerwie - czy to z powodu awarii sprzętu,
czy też nocnej konserwacji/modernizacji zawsze miałem telefon z NOC
GTSu.
Andrzej.
-
17. Data: 2006-04-15 11:11:50
Temat: Re: GTS
Od: slima <s...@d...invalid>
Mateusz Swatek napisał(a):
> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i od razu
> dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
A to takie mało realne według Ciebie?
-
18. Data: 2006-04-15 12:18:31
Temat: Re: GTS
Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
slima napisał(a):
> Mateusz Swatek napisał(a):
>
>>wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i od razu
>>dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
>
> A to takie mało realne według Ciebie?
tak, w przypadku malego klienta monitorowanie jego sprzetu on-line jest imo bez
sensu
--
Mateusz
-
19. Data: 2006-04-15 12:52:16
Temat: Re: GTS
Od: "ekala" <e...@e...pl>
moze po prostu kiedys mieli tych klientow mniej i mieli na to czas -
teraz jest ich wiecej i juz czasu na telefony brakuje :-)
-
20. Data: 2006-04-15 13:35:42
Temat: Re: GTS
Od: Andrzej <a...@n...in.poland>
Dnia Sat, 15 Apr 2006 14:18:31 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):
>
> tak, w przypadku malego klienta monitorowanie jego sprzetu on-line jest
> imo bez sensu
Zdefiniuj "małego klienta".
Swoją drogą - jeżeli się już klienta przyzwyczaiło do pewnego
standardu obsługi, to zmiana wpływa potem bardzo niekorzystnie na
wizerunek firmy.
Andrzej.