eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 11. Data: 2006-04-15 08:35:07
    Temat: Re: GTS
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sat, 15 Apr 2006 09:22:23 +0200, Waldek Godel napisał(a):

    > Dnia Sat, 15 Apr 2006 09:12:11 +0200, Andrzej napisał(a):
    >> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
    >
    > Komu? Bo Energis akurat był znacznie lepszy technicznie niż GTS.
    > Chyba, że masz na myśli, że chłopaki z GTS po raz pierwszy zobaczyli
    > jak naprawdę wygląda nowoczesny sprzęt i zrobili sobie (i sprzętowi)
    > kuku...


    Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
    kiedyś była na wyższym poziomie.

    Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
    dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.
    Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
    długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
    łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.

    Andrzej.


  • 12. Data: 2006-04-15 08:37:02
    Temat: Re: GTS
    Od: Szymon Wyrembak <s...@o...pl>

    futszaK napisał(a):
    > Sat, 15 Apr 2006 09:12:11 +0200, użyszkodnik Andrzej
    > <a...@n...in.poland> napisał:
    >
    >>>> Nie wiem czy tylko ja mam takie wrazenie ale w ostatnim czasie oglolnie
    >>>> jakosc uslug GTS pogorszyla sie. Problemy z siecia (ostatnio calkowity
    >>>> pad wezla Lodz), teraz serwer pocztowy, mialem tez problemy z usunieciem
    >>>> lokalnych awarii...
    >>> a byly jakieś zwolnienia ostatnio albo nabór nowych, tańszych
    >>> pracowników ????
    >> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
    >
    > toż ja właśnie o tym mówie :>
    >
    > ewentualne zwolnienia i inne roszady to pierwsza pochodna połaczenia
    > się z Energisem
    >
    > ....czekamy na drugą...
    >

    Jeśli w pewnym dziale pozostał jeden człowiek ze starej ekipy a reszta
    to żółtodzioby to musi się odbić na jakości.

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon Wyrembak
    (odpowiadając popraw adres)


  • 13. Data: 2006-04-15 09:06:54
    Temat: Re: GTS
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
    > długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
    > łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.

    moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac lacze ?

    wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i od razu
    dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?

    --
    Mateusz


  • 14. Data: 2006-04-15 09:36:15
    Temat: Re: GTS
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@u...tvk.wroc.pl.invalid>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > Andrzej napisał(a):
    >> Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
    >> długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
    >> łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.
    >
    > moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac
    > lacze ?
    >
    > wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
    > od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
    >
    Wyobrażam to sobie.. GTS to robił !


  • 15. Data: 2006-04-15 09:36:37
    Temat: Re: GTS
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1wfcbmmy2ty5v$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Sat, 15 Apr 2006 09:12:11 +0200, Andrzej napisał(a):
    >> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
    > Komu? Bo Energis akurat był znacznie lepszy technicznie niż GTS.
    > Chyba, że masz na myśli, że chłopaki z GTS po raz pierwszy zobaczyli jak
    > naprawdę wygląda nowoczesny sprzęt i zrobili sobie (i sprzętowi) kuku...

    Które chłopaki ?
    Ja akurat kontaktuję się od lat z dwoma i do ich fachowości nie mam żadnych
    zastrzeżeń.
    A co do "lepszości" Energisa to zwróć uwagę na jeden fakt: sieć Pampersów
    chodzi od lat. Oczywiście jest modyfikowana, ale siłą rzeczy nie wszystko i
    nie w każdym miejscu może być doskonałe. Sieć Energisa została
    zaprojektowana i uruchomiona znacznie później i stanowi w porównaniu do
    sieci GTS znacznie bardziej homogeniczną strukturę. Zarządzanie nią jest
    więc o wiele łatwiejsze.
    Co nie zmienia faktu, że - na podstawie własnych doświadczeń - i tak mam
    odmienne zdanie. Ale to nie temat na grupę.

    --
    Z#


  • 16. Data: 2006-04-15 09:40:31
    Temat: Re: GTS
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sat, 15 Apr 2006 11:36:15 +0200, Admin TVK Tel-Ka napisał(a):

    > Mateusz Swatek napisał(a):
    >> Andrzej napisał(a):
    >>> Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym
    >>> osiedlu długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre
    >>> 20 minut łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.
    >>
    >> moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac
    >> lacze ?
    >>
    >> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
    >> od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?

    Tak! Kiedyś przy każdej przerwie - czy to z powodu awarii sprzętu,
    czy też nocnej konserwacji/modernizacji zawsze miałem telefon z NOC
    GTSu.

    Andrzej.


  • 17. Data: 2006-04-15 11:11:50
    Temat: Re: GTS
    Od: slima <s...@d...invalid>

    Mateusz Swatek napisał(a):


    > wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i od razu
    > dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?

    A to takie mało realne według Ciebie?


  • 18. Data: 2006-04-15 12:18:31
    Temat: Re: GTS
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    slima napisał(a):
    > Mateusz Swatek napisał(a):
    >
    >>wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i od razu
    >>dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
    >
    > A to takie mało realne według Ciebie?

    tak, w przypadku malego klienta monitorowanie jego sprzetu on-line jest imo bez
    sensu

    --
    Mateusz


  • 19. Data: 2006-04-15 12:52:16
    Temat: Re: GTS
    Od: "ekala" <e...@e...pl>

    moze po prostu kiedys mieli tych klientow mniej i mieli na to czas -
    teraz jest ich wiecej i juz czasu na telefony brakuje :-)


  • 20. Data: 2006-04-15 13:35:42
    Temat: Re: GTS
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sat, 15 Apr 2006 14:18:31 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):

    >
    > tak, w przypadku malego klienta monitorowanie jego sprzetu on-line jest
    > imo bez sensu

    Zdefiniuj "małego klienta".

    Swoją drogą - jeżeli się już klienta przyzwyczaiło do pewnego
    standardu obsługi, to zmiana wpływa potem bardzo niekorzystnie na
    wizerunek firmy.

    Andrzej.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: