  • Data: 2006-04-17 21:32:02
    Temat: Re: GTS
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jutro rano sprawdzę. Przekładam kabelki i odłączam polpaka na
    > kilkadziesiąt minut. Wątpię czy zadzwonią.

    u mnie mialem 7 sztuk , to tylko raz zadzownili - i to raczej z tego powodu
    ze akurat jedno z laczy bylo na tescie , mimo ze z 5 razy w ciagu 2 lat byly
    odpinane z czego 2 razy w godzinach poludniowych , SLA Progress.

    Teraz na ich ATMie jeszcze nie wiem , nie mialem przestoju .

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik