  • Data: 2006-04-15 14:44:07
    Temat: Re: GTS
    Od: PZ <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał(a):
    > Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
    > kiedyś była na wyższym poziomie.

    Witam

    Z plotek wynika, ze kierownik noc nie jest juz kierownikiem wiec pewnie
    pozmienialy sie procedury:(

    > Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
    > dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.

    Sam kiedys dzwonilem:) Mialo to jedna wielka zalete. Dzieki temu klient
    byl bardziej pomocny, bo widzial, ze GTS zalezalo, zeby lacze dzialalo.
    Sam kiedys wysylalem klientow na dach ze zmiotka:) Jednoczesnie dawalo
    to czas GTS na podejmowanie akcji pod tytulem 'kto ma dyzur w miescie X
    i czy jest najedzony?:)'.

    > Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
    > długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
    > łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.

    :(

    > Andrzej.

    A najfajniejsze jest to, ze do mnie znajomi ostatnio dzwonili, zebym cos
    podzialal w sprawie padu serwera i jednego lacza na marconim po
    warszawie, bo i noc jest gorszy i inzynierowie cos kreca w sprawie tego
    lacza.

    Kilku dobrych handlowcow* tez odeszlo (lub zostalo zwolnionych) jak sie
    zaczely roszady zwiazane z zarzadzaniem. Co by nie marudzic wiecej to
    trzeba przyznac, ze potencjal zwiekszyli wiec pewnie wroca na sciezke
    starego dobrego NOCu, bo robienie NMS/OSS to nie jest wielka sztuka:)

    A w sumie firma ok, pensje tez byly ok.

    Pozdrawiam
    Przemek

    *Z jednym z handlowcow teraz pracuje w innej firmie to workow na kase
    braknie:)