  • Data: 2006-04-15 09:36:37
    Temat: Re: GTS
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1wfcbmmy2ty5v$.dlg@lepper.institute.com...
    > Komu? Bo Energis akurat był znacznie lepszy technicznie niż GTS.
    > Chyba, że masz na myśli, że chłopaki z GTS po raz pierwszy zobaczyli jak
    > naprawdę wygląda nowoczesny sprzęt i zrobili sobie (i sprzętowi) kuku...

    Które chłopaki ?
    Ja akurat kontaktuję się od lat z dwoma i do ich fachowości nie mam żadnych
    zastrzeżeń.
    A co do "lepszości" Energisa to zwróć uwagę na jeden fakt: sieć Pampersów
    chodzi od lat. Oczywiście jest modyfikowana, ale siłą rzeczy nie wszystko i
    nie w każdym miejscu może być doskonałe. Sieć Energisa została
    zaprojektowana i uruchomiona znacznie później i stanowi w porównaniu do
    sieci GTS znacznie bardziej homogeniczną strukturę. Zarządzanie nią jest
    więc o wiele łatwiejsze.
    Co nie zmienia faktu, że - na podstawie własnych doświadczeń - i tak mam
    odmienne zdanie. Ale to nie temat na grupę.

    --
    Z#