  • 41. Data: 2009-09-07 05:44:29
    Temat: Re: GPS z A-GPS
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 6 Wrz, 17:05, Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:
    > Ja głównie odbieram i zapominam naładować bardzo często....
    > Najczęściej zdążę kiedy jest już "żółty", czasem "czerwony"
    Najlepiej go w ogóle rozładuj i przestań używać.

  • 42. Data: 2009-09-07 18:16:37
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Janeo <j...@g...com> zwrócił błąd:

    > Najlepiej go w ogóle rozładuj i przestań używać.

    Nie mogę, jest mi potrzebny.

  • 43. Data: 2009-09-07 19:44:21
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy>

    > Ja głównie odbieram i zapominam naładować bardzo często. A używam
    > telefonu jako zegarka, alarmu, notatnika i odtwarzaczki MP3, wtedy sobie
    > przypominam. Czyli telefon jest dla mnie niezbędny, ale zapominam
    > naładować 2-3 razy w tygodniu.
    >
    > Najczęściej zdążę kiedy jest już "żółty", czasem "czerwony" (czyli kilka
    > minut zostało) więc nie jest formalnie rozładowany, ...

    No to rzeczywiście musisz nosić nawigację

    > ale awaryjne użycie
    > jako GPS czy czegokolwiek w takim momencie jest niemożliwe. A np.
    > trekkingowy GPS (który ma mapy samochodowe i nawigację w razie potrzeby)
    > wytrzymuje mi 20h _działania_ i wystarczą dwa naładowane AA żeby znowu
    > było 20h. Telefon jest tu bez sensu.

    To jeszcze baterie musisz ze sobą nosić ???

  • 44. Data: 2009-09-07 19:49:44
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl>

    > To kwestia uchwytu, tego czy potrzeba i urządzenia. Nie do wszystkich
    > telefonów są dedykowane uchwyty.

    Jest jakiś przymus używania takich telefonów ???

  • 45. Data: 2009-09-07 19:50:17
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 21:49:44 +0200, op23 napisał(a):

    > Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl>

    > Jest jakiś przymus używania takich telefonów ???

    Jest wybór i widzimisie.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 46. Data: 2009-09-07 19:51:18
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com>

    > ZAWSZE rozpoczynając nawigację samochodową, do urządzenia (w tym
    > komórki) wtyka sie przewód zasilania z zapalniczki.
    > To oczywiste.
    > --
    > Jakbym musiał tak robić to wolałbym nie używać nawigacji w ogóle

    Jakbym musiał nadal używać wielgachnych nawigacji (jak Garmina 760)
    które tak mają, że uchwyty mają na stałe podłączone pod zasilanie, to
    wolałbym nie używać nawigacji w ogóle.
    --

    O co chodzi ?! O małe/duże nawigacje czy umiłowanie (/brak umiłowania) do
    wkładania wtyczki ??