  • Data: 2009-08-31 16:20:57
    Temat: Re: GPS z A-GPS
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Błażej <b...@i...pl> zwrócił błąd:

    > To znaczy, że nie musisz pamiętać o zabraniu, naładowaniu odbiornika GPS.
    > Nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji może być potrzebny.

    Przecież telefon też można zapomnieć naładować. Nawet częściej mi się
    zdarza. Poza tym nawigacje samochodowe mają albo powinny mieć zasilanie
    natychmiast po podłączeniu do samochodu. Osobiście tylko gpsa
    trekkingowego do łażenia, samochodowego do samochodu a BT w telefonie
    używam do słuchawek.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8