  • Data: 2010-03-09 17:20:33
    Temat: Re: GPS w telefonie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hn5mdv$h62$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:
    >
    > Chyba tak, myślę o różnicach między garminem a np. AM.

    I wydaje ci sie ze ktory ma rastrowe ?

    Garmin od zawsze mial mapy wektorowe, dopiero od niedawna ma jakies
    tam zaczatki obslugi map rastrowych.
    Z tym ze jego mapy wektorowe maja tez obiekty obszarowe - opisane
    odcinkami obwodu.

    mapa rastrowa = taka ktora ma zapamietany obraz mapy piksel po
    pikselu.
    Tak jakbys papier zeskanowal.

    Papierowe mapy topograficzne zawieraja sporo informacji, typu np
    poziomice, czy typ lasu, ktorych pełne przeniesienie na wektory
    jest pracochlonne, a w samochodzie prawie kompletnie nieprzydatne.
    Do samochodu wystarcza mapa drogowa, ktora z natury jest wektorowa.

    Rastrowa do celow samochodowych sie praktycznie w ogole nie nadaje.

    J.