  • Data: 2010-03-09 21:18:57
    Temat: Re: GPS w telefonie
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 20:51:15 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W używaniu też było kiepsko, chyba nagorszy program jak dane mi było sobie
    > testować.

    A tu się stanowczo nie zgodzę. Program jest prosty, ale czytelny.
    Jak zacząłem używać Automapy to stwierdziłem że "tam gdzie kończy się
    logika, tam zaczyna się interfejs Automapy". Niektóre przyciski za małe,
    do tego trzeba się domyślać co gdzie znaleźć (zapis trasy w "modyfikuj",
    edycja trasy w "infromacje", słodko...).
    W Garminie jest z tym w moim odczuciu lepiej. Może to przyzwyczajenie, a
    może po prostu lepsze przemyślenie interfejsu (który jest z pewnością
    uboższy, niemniej bardziej czytelny).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138