  • Data: 2010-03-09 13:30:49
    Temat: Re: GPS w telefonie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w

    > Zainstalowałem go próbnie na 4 dni, ale jeszcze nie używałem.
    > Zobaczymy
    > czy się nadaje do czegoś. ;-)

    Cos tam sie nadaje, ale jak kazdy produkt ma zady i walety,
    szczegolnie ze to calkiem inne podejscie.

    -trzeba placic abonament za korzystanie [czasem moze wyjsc taniej]
    i za transfer [bywaja znizki u operatorow]
    -uwazac za granica i w poblizu - roaming danych jest kosztowny,
    -sprawdzic swoj telefon - np SE chetnie zrywaja sesje.

    -z natury rzeczy - mapy ma jedne z najaktualniejszych, plus
    informacja remontowo-korkowa.
    -to gatunek taki ze swietnie prowadzi po wczesniej wyznaczonej
    trasie, ale jak sie z niej zjedzie, to sie robia schody -
    transmisja do serwera, wyznaczenie nowej trasy, odbior - i dobiero
    mozna nawigowac kierowce. A w miedzyczasie ten sie wscieka ze nie
    ma zadnych wskazowek, i przejezdza kolejne zjazdy.

    J.