  • Data: 2010-03-09 14:20:36
    Temat: Re: GPS w telefonie
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 14:10:53 +0100, Grejon napisał(a):

    > A co w nich złego? Bo IMO dla "90% gospodyń z Gdańska" ważne jest aby
    > navi szybko się odnalazła i wyznaczyła trasę do miejsca podróży. To czy
    > to się będzie odbywać na mapach rastrowych, wektorowych czy jeszcze
    > innych ich nie obchodzi...

    Nawigacja zawierająca tylko mapy rastrowe wyznaczy w ten sposób trasy,
    bo nie ma takiej możliwości.
    Jak dla mnie do samochodu - tylko mapy wektorowe. Turystycznie także
    używam jedynie wektorowych bo takie możliwości ma mój GPS turystyczny.
    Niemniej Garmin zrobił pewien krok w kierunku rastrów - w nowych
    odbiornikach można jako "podkład" pod mapę wektorową wrzucić mapę
    rastrową i jest to rozwiązanie do turystyki bardzo dobre. Do samochodu
    zaś - po co?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138