  • 51. Data: 2009-01-26 10:31:46
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    Krzysiek pisze:
    > Przemyśl jeszcze jedno rozwiązanie.
    Przemyślałam.
    w ofercie dla stałych abonentów mam do wyboru
    70 minut - za 25 zł + telefon albo za 20 zł bez telefonu
    120 minut - za 45 zł + telefon albo za 30 zł bez telefonu

    Od razu widać, że w ofercie z telefonem odpowiednio 5 zł i 15 zł
    miesięcznie stanowi spłata telefonu, a zatem przy dwuletniej umowie do
    ceny telefonu trzeba doliczyć 120 zł albo 360 zł.

    dla telefonu SE W910i
    cena allegro 514 zł (nowy, bez simlocka, z gwarancją)
    dla opcji 70 minut cena telefonu 199 zł + 120 zł = realnie 319 zł
    dla 120 minut cena telefonu 99 zł + 360 zł = realnie 459 zł
    Opcja z telefonem ciągle wypada taniej niż bez, zwłaszcza, że 50 zł na
    telefon mam zniżki z programu Era Premia. W dodatku mam nadzieję, że dla
    upierdliwego klienta jest dostępna oferta z niższym np. o 5 zł
    abonamentem niż ten oficjalny (taką wytargowałam poprzednio).

    Magdalaena

  • 52. Data: 2009-01-26 12:28:52
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przemyślałam.
    > w ofercie dla stałych abonentów mam do wyboru
    > 70 minut - za 25 zł + telefon albo za 20 zł bez telefonu
    > 120 minut - za 45 zł + telefon albo za 30 zł bez telefonu
    [...]
    Podawałem Tobie i innym Dyskutantom jak jest w Plusie. Istnieje możliwość
    uzyskania rabatu na abonament w wysokości nawet 50%. Podałem przykłady jak
    można taniej, wytykając Koledzie JoteR głupoty jakie wypisywał. Jeśli ktoś
    kombinuje jak wyrwac 5 zł miesięcznie to myślenie i pisanie o tym zajmie
    więcej czasu niż można w tym czasie zarobić. Przy wyższych abonamentach i
    droższych telefonach to sie naprawde opłaca, przynajmniej w Plusie (np
    uppust rzędu 100-150 zł miesięcznie).
    Jak potem napisałas, że w Erze są rabaty kwotowe i to niezbyt duże, to
    istotnie nie ma sensu sobie zawracać tym głowy, poza jednym aspektem -
    długością zobowiązania. Ja umowę mogę zmienić co pól roku, Ty niestety
    dopiero za dwa lata. Zobacz jakie stawki za rozmowy miałaś dwa lata temu.

  • 53. Data: 2009-01-26 17:36:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > Czy moglbys nie pierdolic ?

    Czy mógłbyś się zachowywać?

    > Napisales ze w promocji Plusa Plus dotuje w taryfie 50zł - 700zł do ceny
    > telefonu co jest bzdura

    Gdzie to, durniu, napisałem? Wskaż msg-id.
    Jeszcze raz specjalnie dla ciebie, bo wątpię, czy jest tu jeszcze ktoś tak
    słabo kontaktujący:
    1. Padło stwierdzenie, że ludzie biorą za złotówkę telefony o wartości ~200
    zł.
    2. Odpisałem, że niekoniecznie - w abonamencie 50 zł. bierze się raczej
    telefony o wartości ~700 zł.
    3. Krzysiek wykazał, że są to kwoty raczej rzędu 300 - 500 zł - ceny z (za
    przeproszeniem) Allegro.
    4. Ja jako przykład podałem swój planowany zakup - telefon Samsung F480 za
    złotówkę o wartości rynkowo-sklepowej 670-1100 zł. W sieci PLAY, skup się,
    PLAY - nie Plus! Przy abonamencie w wysokości 50 zł.
    5. To, że operator nie "dotuje" telefonu w stosunku do ceny rynkowej bo ma
    ceny producenckie, to już napisał Krzysiek i ja z tym nie polemizowałem, bo
    to oczywista oczywistość.
    6. Czegoś jeszcze nie zrozumiałeś?

    JoteR

  • 54. Data: 2009-01-26 19:34:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > za złotówkę o wartości rynkowo-sklepowej 670-1100 zł. W sieci PLAY, skup
    > się, PLAY - nie Plus! Przy abonamencie w wysokości 50 zł.

    No to szkoda zes nie podał dla odmiany np Nokii 3110 z cena rynkowa
    150zl :)) Pokazywanie F480 ktory nie wszedl do sklepow jest zartem
    rownie zabawnym jak pokazywanie N95 w cenie 3000zł swego czasu i Nokii
    5800 ledwie dwa tygodnie temu w cenie 2000zł

    > 5. To, że operator nie "dotuje" telefonu w stosunku do ceny rynkowej bo
    > ma ceny producenckie, to już napisał Krzysiek i ja z tym nie
    > polemizowałem, bo to oczywista oczywistość.
    > 6. Czegoś jeszcze nie zrozumiałeś?

    Ze predzej powiesz iz biale jest czarne niz przyznasz ze 700zl to bzdura

  • 55. Data: 2009-01-26 20:07:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > Pokazywanie F480 ktory nie wszedl do sklepow jest zartem rownie zabawnym
    > jak pokazywanie N95 w cenie 3000zł swego czasu
    > i Nokii 5800 ledwie dwa tygodnie temu w cenie 2000zł

    No to się śmiej na zdrowie, może trochę piany ci z pyska opadnie i zaczniesz
    się zachowywać jak biały człowiek. A jak już przestaniesz się rechotać to
    wyjaśnij, co to za pisiacki skrót myślowy zastosowaleś pisząć, że "F480 nie
    wszedł do sklepów"? Bo ja sobie go pomacałem zarówno w salonie Play w
    Złotych Kutasach, jak i w Euro na Bema - w naszym mieście. Faktycznie nóg
    nie miał, więc "nie wszedł do sklepu", ale może go tam wniesiono, hę?

    > Ze predzej powiesz iz biale jest czarne

    Zgodnie z definicją twojego prezesika...

    > niz przyznasz ze 700zl to bzdura.

    Co jest bzdurą? Cena za ten aparat na (za przeproszeniem) Allegro? Sprawdź.

    JoteR

  • 56. Data: 2009-01-26 20:44:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > rownie zabawnym jak pokazywanie N95 w cenie 3000zł swego czasu i Nokii

    > Ze predzej powiesz iz biale jest czarne niz przyznasz ze 700zl to bzdura

    To jaka jest wg ciebie rynkowa cena N95 i gdzie moge po tej cenie
    kupic?

    MJ

  • 57. Data: 2009-01-27 06:15:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > zarówno w salonie Play w Złotych Kutasach, jak i w Euro na Bema - w
    > naszym mieście. Faktycznie nóg nie miał, więc "nie wszedł do sklepu",

    Bialy czlowiek nie wie nawet gdzie miesci sie salon Play w Zlotym czym ?

    Mowilem o cywilizowanych sklepach w duzej ilosci.

    > Zgodnie z definicją twojego prezesika...

    Jestes debilem to sie zdarza

    > Co jest bzdurą? Cena za ten aparat na (za przeproszeniem) Allegro? Sprawdź.

    Bo jest nowoscia tak samo jak N95 byla po 3000zł ale to nie jest cena
    rynkowa. Wiec nie pieprz mi tu glodnych kawalkow i powiedz ile kosztuje
    N 3110.

    F480 jest chwilowym wyjatkiem ze swoja cena 650zł za dwa tygodnie bedzie
    po 500zł

  • 58. Data: 2009-01-27 06:19:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > To jaka jest wg ciebie rynkowa cena N95 i gdzie moge po tej cenie
    > kupic?

    8GB ?

    1000zł w sklepie fizycznym na allegro, ewentualnie ceneo ci pomoze.
    A glupca kupujacego w promocji za 1700zł w Nokii nazwe zabawnym :)

  • 59. Data: 2009-01-27 10:20:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > 8GB ?
    >
    > 1000zł w sklepie fizycznym na allegro, ewentualnie ceneo ci pomoze.

    Niech bedzie nawet ta bez 8GB, tez 700 zl jak nic.

    > A glupca kupujacego w promocji za 1700zł w Nokii nazwe zabawnym :)

    No nie, 1700 to jest bzdura, ale ty pisales "bzdura" o 700 zl.

    MJ

  • 60. Data: 2009-01-27 11:09:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Niech bedzie nawet ta bez 8GB, tez 700 zl jak nic.

    Ale co 700zl ? N95 8GB w taryfie 55zł kosztuje 1029zł gdzie tu masz
    700zł taniej niz na rynku ?!! N95 z muzeum 649zł gdzie ty widzisz te
    700zł taniej niz na rynku ?!!!

    > No nie, 1700 to jest bzdura, ale ty pisales "bzdura" o 700 zl.

    Bzdura jest iz w promocji za 55zł w Plusie dostajemy telefon warty 700zł
    wiecej.