  • 11. Data: 2010-04-26 12:33:35
    Temat: Re: GPS na moto (zumo 660 vs 550)
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Kwi, 12:25, "All" <a...@p...not.pl> wrote:

    > Zumo ma Auto Mapę
    Automape?

    pzdr, dr
    14/525

  • 12. Data: 2010-04-26 13:15:58
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik "All" napisał:
    > Zumo ma Auto Mapę i cneunt2010_20 na całą europę.
    Raczej GPMapę, ale to już niedługo. Ta druga, czyli City Navigator daje
    sobie naprawdę radę o ile nie jedziesz polegając tylko na urządzeniu.

    > Oryginalna mapa ma prawie 4 GB i z takimż softem nie pozwala się
    > zainstalować
    Nie 4GB tylko 1,8 GB i spokojnie wchodzi do pamięci Zumo. Poza tym, jeśli
    masz ją w kompie to możesz wysłać sobie interesujące rejony do urządzenia a
    nie od razu całą europę.

    > bluetooth moze sie do czegos przydac.
    Tu się nie mylisz, słychać w kasku, gdzie skręcić, gdzie tryknąć a i jeszcze
    można przez komórkę pogadać.

    Ogólnie: Zumo 550 używam od czasu premiery i przez najbliższe lata nie
    zamierzam tego zmieniać, choć po pojawieniu się 660 nie omieszkałem jej
    przetestować i...
    zostanę przy swoim. 550 mogę rzucić w dal, wbić gwoździa, utopić, kopnąć,
    podłubać w zębie, za 660 przemawia tylko większy ekran. Poza tym cena obu
    urządzeń oscyluje w granicy 800 zł różnicy na korzyść Zumo 660, więc coś to
    musi znaczyć.

    --
    Pozdro
    WaFel

  • 13. Data: 2010-04-26 13:22:38
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "doktorski" w
    .googlegroups.com...

    > Automape?

    Ops... Nie używam, to i mi z głowy wyleciało.
    Nie Automapa tylko GPMapa NT. Taki zestaw... z CN Europe NT 2010.10

    --
    All
    KLE500 (Klara)

  • 14. Data: 2010-04-26 13:40:21
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "WaFel" w wiadomości news:hr43ma$qre$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Nie 4GB tylko 1,8 GB i spokojnie wchodzi do pamięci Zumo. Poza tym, jeśli
    > masz ją w kompie to możesz wysłać sobie interesujące rejony do urządzenia a
    > nie od razu całą europę.

    Ściagałem aktualizację ze strony Garmina - zapisała się wersja *.exe, z
    instalatorem
    całości. No i ten instalator nie chce inaczej, jak tylko na C:\ i zaraz mi
    protestuje
    że miejsca nie ma (a mam full na innych dyskach).
    Plik sie nazywa "garmin_rmu_cneunt2010_20.exe" i ma 3 624 099 kB.
    Nie wiem co w nim jest, ale mapa jest z pewnością.

> [...]
    > urządzeń oscyluje w granicy 800 zł różnicy na korzyść Zumo 660, więc coś to

    No i właśnie ten większy ekran... a więc komfort obsługi i czytelność w
    trasie.
    A za odporność mechaniczną trzeba pewnie płacić...
    550 ma przeżyć dłużej niż kierownik?;)

    --
    All
    KLE500 (Klara)

  • 15. Data: 2010-04-27 22:09:45
    Od: marusc <c...@g...pl>

    A czy ktoś używał na moto ręczniaka np. Oregon 550? Da się? Ma to sens?

    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 16. Data: 2010-04-28 22:25:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > On Wed, 21 Apr 2010 09:49:39 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>

    > myslalem ze bardziej chozi o przeslanie komend glosowych z
    > urzadzenia
    > do sluchawek.
    >
    > Ale ja do wbijania gwozdzi uzywam mlotka, a nie multitula ;)

    No, a teraz powiedz mi, że nie mówisz tej głupiej piczy, żeby Ci
    przestała mówić, bo dobrze wiesz, że w prawo. (:
    Znam takich, co nawet imię swojemu GPSowi nadali. Tak się z
    kobietą/facetem dającym komendy zżyli.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2010-04-29 07:45:22
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Apr 2010 23:25:58 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> wr

    >No, a teraz powiedz mi, że nie mówisz tej głupiej piczy, żeby Ci
    >przestała mówić, bo dobrze wiesz, że w prawo. (:

    Moj odbiornik jeno pika przed manewrem, czego i tak nie slysze :)

    >Znam takich, co nawet imię swojemu GPSowi nadali. Tak się z
    >kobietą/facetem dającym komendy zżyli.

    hehe, jak szefowi zainstalowalem automape i dla jaj wylaczylem
    'ostrzeganie o przekroczeniu predkosci' to mowil ze gdzies w okolicach
    Myslenic (30km) mial juz pizgnac palmtokiem przez okno.
    A jechal wtedy na poludnie Slowacji :-D

    pozdr
    newrom
    --