    From: "All" <a...@p...not.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: GPS na moto (zumo 660 vs 550)
    Date: Mon, 26 Apr 2010 15:40:21 +0200

    "WaFel" w wiadomości news:hr43ma$qre$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Nie 4GB tylko 1,8 GB i spokojnie wchodzi do pamięci Zumo. Poza tym, jeśli
    > masz ją w kompie to możesz wysłać sobie interesujące rejony do urządzenia a
    > nie od razu całą europę.

    Ściagałem aktualizację ze strony Garmina - zapisała się wersja *.exe, z
    instalatorem
    całości. No i ten instalator nie chce inaczej, jak tylko na C:\ i zaraz mi
    protestuje
    że miejsca nie ma (a mam full na innych dyskach).
    Plik sie nazywa "garmin_rmu_cneunt2010_20.exe" i ma 3 624 099 kB.
    Nie wiem co w nim jest, ale mapa jest z pewnością.

    > Tu się nie mylisz, słychać w kasku, gdzie skręcić, gdzie tryknąć a i
    > jeszcze można przez komórkę pogadać.
    >
    > Ogólnie: Zumo 550 używam od czasu premiery i przez najbliższe lata nie
    > zamierzam tego zmieniać, choć po pojawieniu się 660 nie omieszkałem jej
    > przetestować i...
    > zostanę przy swoim. 550 mogę rzucić w dal, wbić gwoździa, utopić, kopnąć,
    > podłubać w zębie, za 660 przemawia tylko większy ekran. Poza tym cena obu
    > urządzeń oscyluje w granicy 800 zł różnicy na korzyść Zumo 660, więc coś to
    > musi znaczyć.

    No i właśnie ten większy ekran... a więc komfort obsługi i czytelność w
    trasie.
    A za odporność mechaniczną trzeba pewnie płacić...
    550 ma przeżyć dłużej niż kierownik?;)

    --
    All
    KLE500 (Klara)