  • 11. Data: 2011-02-11 22:45:28
    Temat: Re: GPS do Nikona
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    ciach bzdety...

  • 12. Data: 2011-02-11 23:02:09
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 11, 5:45 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz wrote:
    >
    > ciach bzdety...

    Skoro bzdety, to je cytuj, zeby inni wiedzieli jak to ja sie osmieszam
    a nie ty.
    Ponizej jest to co raczyles wyciac, bo chyba zaczales zauwazac, ze mam
    racje.
    -----------------
    > sam se jestes cierniem w dupie. :)
    >
    > przestan pic, znajdz prace, idz na terapie... :)

    Zaczynasz zaprzeczac swoim slowom.
    Radzilbym ci skonczyc, zebys wstydu sobie oszczedzil - satajesz sie
    coraz bardziej smieszny.
    To ja skracam ci twoj lancuch i w maire inteligentni tacy jak chocby
    Wyszomirski, zaraz to zauwaza.
    Dales sie zlapac jak glupiec i brniesz w lajno zamiast sie z tego
    wycofac.
    Posluchaj mojej dobrej rady a wyjdzie ci tylko na zdrowie.
    Imputowanie mi twoich wlasnych sklonnosci do alkoholu, tylko zle o
    tobie swiadczy.
    Uswiadom sobie tez, jak moze ktos z dobrym gustem - ktory tu rznales -
    robic z siebie takie posmiewisko.
    -----------------------
    Uwazasz, ze w ktorejs cytowanej powyzej wypowiedzi nie mam racji?
    ciern

  • 13. Data: 2011-02-11 23:24:10
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-11 21:05, Marek Dyjor pisze:

    > do gniazda w paracie trzeba wsadzić takiego szpejka którego można fajnie
    > uwalić podczas zdjęć.
    >
    > ciekawe czy w firmie nikon nie słyszeli o czymś takim jak technologia
    > BT? która istnieje do bardzo dawna.

    Może przyczyną było zasilanie? BT ciągnie trochę prądu, do tego sam
    odbiornik GPS musi też wtedy mieć osobny akumulator.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 14. Data: 2011-02-11 23:39:51
    Od: "uhikura" <u...@g...pl>

    Ludzie , z ch..mi na rozum się nie zamieniajmy !
    , BT do aparatu?
    Może jeszcze puderniczka, lodówka, sracz i ...
    ręce opadają

  • 15. Data: 2011-02-12 08:23:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Może przyczyną było zasilanie? BT ciągnie trochę prądu, do tego sam
    > odbiornik GPS musi też wtedy mieć osobny akumulator.

    hm.. jakoś w słuchawkach sie wyrabia :) nie przesadzaj że aparat nie da
    rady

    a odbiornik GPS w tym systemie ma własny akumulator i jest łączony radiowo z
    aparatem fotograficznym.

    imho NIKON poszedł jakąś chorą drogą aby tylko mieć możliwość wyszarpnąć od
    klientów kilka dodatkowych dolarów.

  • 16. Data: 2011-02-12 08:25:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uhikura wrote:
    > Ludzie , z ch..mi na rozum się nie zamieniajmy !
    > , BT do aparatu?
    > Może jeszcze puderniczka, lodówka, sracz i ...
    > ręce opadają

    znaczy lepiej kablem ciągnąć albo wtykać jakiegoś dągla którego możesz
    podczas akcji urwać przy okazji uszkadzając sobie gniazdko w aparacie :)

    BT to obecnie standard łączności bezprzewodowej miedy urządzeniami mobilnymi
    i byłby dość oczywistym rozwiązaniem w aparacie fotograficznym

    tak BTW to czytałeś tego linka czy tak sobie skomentowałaś :)

  • 17. Data: 2011-02-12 08:32:38
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 12, 3:23 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > aparatem fotograficznym.
    >
    > imho NIKON poszedł jakąś chorą drogą aby tylko mieć możliwość wyszarpnąć od

    Przeciez o tym wyszarpywaniu napisalem ci w pierwszej mojej
    odpowiedzi.

    "Nikon prowadzi swoja odpowiednia polityke.
    Najpierw trzeba sprzedac szpejki szwejkom - potem bedzie cos dla
    snobow, zeby ludzie z dobrym gustem, zawsze mogli ponarzekac".
    veri

  • 18. Data: 2011-02-12 11:05:59
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-12 09:23, Marek Dyjor pisze:

    > hm.. jakoś w słuchawkach sie wyrabia :) nie przesadzaj że aparat nie da
    > rady

    W telefonach też się wyrabia - ale zawsze oznaczałoby to jakieś tam
    skrócenie czasu pracy na akumulatorach. Zgadzam się jednak, ze
    ważniejszym problemem może być konieczność zasilania samego gps-a z
    osobnego akumulatorka.

    > a odbiornik GPS w tym systemie ma własny akumulator i jest łączony
    > radiowo z aparatem fotograficznym.

    I właśnie ten własny akumulator stanowi kłopot. Jeśli będzie identyczny
    z tym w aparacie - będzie niepotrzebnie zbyt duży i ciężki, poza tym
    trzeba by produkować kilka modeli gps-ów do różnych aparatów. Jeśli
    bezie inny niż w aparacie - trzeba taszczyć dodatkową ładowarkę i
    pamiętać o doładowywaniu co pewien czas gps-a.

    > imho NIKON poszedł jakąś chorą drogą aby tylko mieć możliwość wyszarpnąć
    > od klientów kilka dodatkowych dolarów.

    To też, ale... mam wrażenie ze dość szybko ten strumień dolarów
    stopnieje - Chińczycy zaoferują zamienniki.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 19. Data: 2011-02-12 11:15:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 12, 6:05 am, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    >
    > To też, ale... mam wrażenie ze dość szybko ten strumień dolarów
    > stopnieje - Chińczycy zaoferują zamienniki.

    On kocha chinszczyzne, wiec jako czlowiek z dobrym gustem, poczeka.

    veri

  • 20. Data: 2011-02-12 11:24:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 00:39, uhikura pisze:
    > Ludzie , z ch..mi na rozum się nie zamieniajmy !
    > , BT do aparatu?
    > Może jeszcze puderniczka, lodówka, sracz i ...
    > ręce opadają

    Ręce dojrzałe, owszem. Młode nie dziwią się temu.
    BT to taki kabelek bez kabelka do transmisji czegokolwiek, gdybyś nie
    wiedział :)

    --
    pozdrawia Adam
    /globalne ocieplenie skutkiem globalnego zlodowacenia - więcej pij,