  • Data: 2010-10-04 22:01:17
    Temat: Re: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message
    news:i8d12g$qqv$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jedziesz sobie samochodem i nagle (jakies dlugie nieoczekiwane
    > rozmowy) potrzeba doladowac telefon. Albo wozisz ze soba zawsze ladowarke
    > samochodowa do telefonu albo wypinasz kabel od nawigacji i podlaczasz do
    > telefonu.

    W samochodzie mam ladowarke do telefonu. Scisle rzecz ujmujac mam ladowarke
    z duzym gniazdem USB i 2 standardowe przewody duze USB/mini USB, a drugi
    USB/micro USB. Duzo miejsca taki zestaw nie zajmuje, a moge nim zasilac
    GPS-y (swoj, zony i modul BT), 2 swoje telefony, telefon zony, ladowarke
    akumulatorkow AA/AAA, odtwarzacz mp3 i pewnie jeszcze kilka urzadzen,
    ktorych nie uzywam ;-)

    > Moze bys sytuacja odwrotna, chec doladowania nawigacji w domu zeby zabrac
    > ja na wycieczke bez 4 kolek.

    Wtedy za pomoca netbooka i w/w dwoch kabelkow laduje co chce, a jak nie chce
    odpalac netbooka - biore mala sieciowa ladowarke z gniazdem USB, do ktorej
    podlaczam ktorys z kabelkow.

    > Skoro wreszcie telefony ronzych firm moge ladowac jedna ladowarka,
    > sluchawke Bluetooth jeszcze innej tez to bym chcial moc zasilic tez
    > nawigacje tym samym kablem.

    Wiesz - do niedawna malo ktory telefon mial takie same ladowarki. Ale na
    pewno sie doczekasz ;-P

    --
    Axel