  • Data: 2010-10-04 22:16:48
    Temat: Re: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message
    news:i8d0ks$p42$1@inews.gazeta.pl...

    > U mojej jest jeden. Pasuje do obydwu gniazdek (w uchwycie i w samej
    > nawigacji). W obydwu dziala (sprawdzone).

    No widzisz - to juz jest jakis postep - ja mam w podstawce okragle gniazdo
    typowe dla zasilania.

    > Chyba tak trzeba bedzie zrobic.

    Ja juz doszedlem do tego, ze mam dwa rozgaleziacze (w obu gniazdach -
    brakuje mi jeszcze jednego w bagazniku). Co prawda przed wakacjami pozbylem
    sie jednej wtyczki montujac na stale CB, ale dalej w dlugiej wakacyjnej
    trasie miewalem zapiete 4 urzadzenia do tych rozgaleziaczy: GPS, telefon (co
    najmniej jeden), ladowarke aku i chlodziarke samochodowa. A zapomnialem
    wziac przetwornicy, bo jeszcze by cos bylo podpiete ;-)
    Bardzo bylem nieszczesliwy w zeszle wakacje, bo w wynajetym aucie bylo tylko
    jedno gniazdo zapalniczki i jak chcialem podladowac aku do aparatu, albo
    telefon - musialem odpinac nawigacje. Ale ladowarka z zestawem kabelkow sie
    sprawdzila :-)

    --
    Axel