  • Data: 2009-09-15 10:47:52
    Temat: Re: GPS czyli neverending story
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Sep 2009 02:51:29 -0700 (PDT), doktorski
    <d...@g...com> wrote:

    >Z tego co wyczytalem w archiwum wynika, ze:
    >
    >Garmin plusy:
    >- otwarta architektura; mapy niekomercyjne

    Raczej zlamany format i fakt ze Garmin toleruja taka sytuacje (nie
    zmienia formatu).

    >- dobre pokrycie calej Europy (?)

    CN EU 2010 -> balkany to masakra.
    Ale mapa lokalna serbii i czarnogory tez nie powala na kolana. Tu
    podobno najlepszy jest i-go.

    >- kilka modeli do wyboru

    mnie kusi samochodowy z nadajnikiem FM, nie jest wodoodporny, ale
    przynajmnie nie potrzeba kabelkow no i drugi motocykl moze sobie
    sluchac mp3 i komunikatow.
    Tyle ze ja odrzucam typowo motocyklowe jako nieadekwatnie drogie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)