  • Data: 2009-09-15 19:23:37
    Temat: Re: GPS czyli neverending story
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Sep 2009 08:32:02 -0700 (PDT), mkochano
    <m...@v...iem.pw.edu.pl> wrote:

    >Już drugi raz czytam taką informację i nie mogę się zgodzić.

    Informacje uzyskalem od tambylca, mozliwe ze nie mial kontaktu z AM
    chociaz malo prawdopodobne bo i-go tez nie bylo legalne ;>

    > Pisałem tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=9a0cd16c12
    72b3da827b2336aa60bd0c&showtopic=119026&view=findpos
    t&p=1488741

    Ilosc uliczek w miescie ma dla mnie drugorzedne znaczenie, bardziej
    mnie wkurzalo ze spaprana mapa (np niedociagniete drogi) powodowaly ze
    garmin chcial mnie puscic jakies 150-200km dookola. Bo SCG Route ma
    bardzo ladne pokrycie w miastach.
    A swoja droga to wlasnie przypomnialem sobie dodatkowa wade garmina.
    Mapy robione przez wiele firm. W efekcie przy zaladowanej mapie pl,
    sk, hu nie idzie przeprowadzic trasy przez Slowacje. Podobno maja
    poprawiac ten blad (bo Slowacy cos spaprali), ale w przypadku IGO
    byloby to raczej nie do pomyslenia.

    pozdr
    newrom
    --