  • 11. Data: 2011-01-25 22:41:09
    Temat: Re: GPS
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > GPS ze zwykłym uchwytem: 499zł
    > rolka kolorowej taśmy klejącej: 3,99zł
    > widok 'nowatorskiego uchwytu' (oklejonego taśmą kolorową: bezcenne
    > .... za wszystko inne zapłacisz na allegro przelewem ;)

    sie nie liczy...
    musi być zapłata przez PzA :)))
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2011-01-25 22:48:47
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-01-25 22:41, glang pisze:

    > sie nie liczy...
    > musi być zapłata przez PzA :)))

    Przepraszam, mój błąd...

    Szkoda ze naklejek PMS nie sprzedają. Moje pierwsze autko bym se
    okleiła ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 13. Data: 2011-01-25 22:51:06
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-01-25 22:40, glang pisze:
    > HTC HD2
    > sprzedasz komórkę dołożysz parę groszy i masz 2 w 1

    Nie wiem jak wersja 2, ale 1 to porażka.. zawiesza się z większą
    regularnoscią, niż od 10 lat nieprzeinstalowywany Windows...
    szczególnie z automapa.

  • 14. Data: 2011-01-26 07:40:09
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Szkoda ze naklejek PMS nie sprzedają. Moje pierwsze autko bym se okleiła
    > ;)

    mam to mogę oddać przy okazji :)
    pzdr
    GL

  • 15. Data: 2011-01-26 07:42:57
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie wiem jak wersja 2, ale 1 to porażka.. zawiesza się z większą
    > regularnoscią, niż od 10 lat nieprzeinstalowywany Windows... szczególnie z
    > automapa.

    uizywam HTC od pierwszej wersji w Erze jako MDA. potem MDA III, pro, IV
    teraz HTC HD2
    o ile jedynka się wieszała to zresztą nie miałem już takich kłopotów. za to
    HTC HD2 z automapą działa rewelacyjnie. jedynie trzeba sobie wgrać programik
    do blokowania połączeń internetowych /nodata/ bo do tych por nikt nie skumał
    czego się ustrojstwo samo cały czas łączy :)
    pzdr
    GL

  • 16. Data: 2011-01-26 09:59:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 18:24:49 +0100, Crimson napisał(a):

    > Mam do wydania 700 PLN na urządzenie.

    Ja nie tak dawno kupiłem wyrób sygnowany marką BLOW - GPS70iBT

    > Najważniejsze dla mnie parametry to:
    > - szybkość szukania satelit,
    Znacząco szybciej łapie fixa aniżeli Asus A632N, którego używałem
    poprzednio przez dłuuugi okres czasu. Nie mam w kwestii nic do
    zarzucenia temu urządzeniu.

    > - sama szybkość działania urządzenia,

    Jest ok (ma 128 MB RAMu, co IMO jest minimum z minimum przy tej
    wielkości/rozdzielczości ekranu) - nawet film można sobie w wolnej
    chwili obejrzeć. Nie wiem jak się sprawuje jako zestaw głośnomówiący -
    ale z tego co czytałem jest w miarę oki.

    > - eksluzywny wygląd

    A tego to Ci nie ocenię - ale ten model nie wygląda jak strugany
    toporkiem.

    > - szczegółowość map,

    Kwestia wyboru - jest tego softu trochę na rynku.

    > - przemyślany/nowatorski uchwyt,

    Ja dokupiłem uchwyt firmy HR (długi) - czy nowatorski to nie wiem, ale
    na pewno skuteczny i funkcjonalny.
    Teraz dokupiłem sobie sztywną konsolkę firmy KUDA i jest i estetycznie i
    ergonomicznie (nic mi się nie wala po kabinie "luzem").

    > - 5 cali.

    Przy tych funduszach możesz rozglądać się za większymi modelami - wbrew
    pozorom przyjemnie się tego używa w aucie (chociaż np. mój Asus (połowę
    mniejszy) też oczywiście spełniał swoją funkcję zacnie.

    Zwróć uwagę na jedno - jasność i czytelność ekranu w słońcu. Niektóre z
    urządzeń mają słabą jasność/jakość wyświetlanego obrazu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2011-01-26 10:06:11
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Kupowałem Larka Freebird 43.2LM za 200zł w eurortvagd w katowicach. W
    tej cenie był to najlepszy wybór. Zwracaj uwagę, żeby w urządzeniu gps
    była pamięć RAM o wielkość min. 64mb. Można kupić drogie g***** z
    pamięcią 32mb ram a na takiej pamięci automapa będzie wywalać Ci
    błędy. Jeżeli chodzi o odbiornik GPS to sirf atlas 3 w zupełności Ci
    wystarczy. jak natrafisz na jakis inny typ to zapytaj sprzedawcę ilu
    jest kanałowy - im więcej tym lepiej.

    Nie ma sensu kupować automapy, mają g******* wsparcie.

    Plusem posiadania legalnej wersji jest możliwość skorzystania z
    automapy traffic, który zbiera z kilku źródeł informacji o natężeniu
    ruchu i utrudnieniach i wyznacza trasę z uwzględnieniem tych danych,
    jednak aby z niego korzystać wypadałoby mieć urządzenie z dostępem do
    internetu. Właściwie można by tez połączyć nawigację przez bluetooth w
    celu podpięcia do fona z dostępem do internetu, ale to sztuka dla
    sztuki w sumie.

    W razie pytań i problemów: http://www.my-navia.pl/

  • 18. Data: 2011-01-26 10:38:19
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > HTC HD2
    > sprzedasz komórkę dołożysz parę groszy i masz 2 w 1

    Niektorzy nie lubia gdy nawigacja do nich dzwoni ;) Nie mniej jednak, jezeli
    nie siedzi sie non stop na telefonie to dobre rozwiazanie. Zawsze jest mapa
    z lokalizacja polozenia pod reka, uzyteczna np. przy rowerowaniu, pieszych
    wedrowkach po nieznanym itp.

    Maciek

  • 19. Data: 2011-01-26 15:53:14
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Crimson pisze:
    > Mam do wydania 700 PLN na urządzenie.
> [...]

    Proponuje moją teściową :P oddam i za darmo :)

  • 20. Data: 2011-01-26 17:19:05
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    BLOW - GPS60RBT
    to będzie dla mnie najlepsze rozwiązanie
    dziękuję za uwagę ;)