  • 21. Data: 2011-01-26 22:15:19
    Temat: Re: GPS
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-26 15:53, szymo pisze:

    > Proponuje moją teściową :P oddam i za darmo :)

    Chrzań się, nie stać Cię na taką dopłatę jakiej każdy by oczekiwał. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2011-01-27 11:30:02
    Od: "Tomek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Crimson" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam do wydania 700 PLN na urządzenie.
    > Najważniejsze dla mnie parametry to:
    > - szybkość szukania satelit,
    > - sama szybkość działania urządzenia,
    > - eksluzywny wygląd
    > - szczegółowość map,
    > - przemyślany/nowatorski uchwyt,
    > - 5 cali.
    > Nie znalazłem lepsze grupy by zadać to
    > pytanie.http://jednoscpolakow.pl/2011/01/23/bohaters
    ka-postawa-straznika-miejskiego/

    Od kilku dni Blow ma przeceny - z Automapą XL kosztuje 299 zł (5").
    Tomek

  • 23. Data: 2011-01-27 16:10:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jan 2011 19:53:56 +0100, w <ihn687$pja$1@inews.gazeta.pl>, "Crimson"
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Mała rozdzielczość niestety.

    Śmiało kupuj z 800x480 -- na tej rozdziałce pięknie się wszystko muli.
    Ale rozumiem ma być exclusiv i trendi, ale chodzić może byle jak :).

  • 24. Data: 2011-01-27 18:02:57
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Śmiało kupuj z 800x480 -- na tej rozdziałce pięknie się wszystko muli.
    Ale rozumiem ma być exclusiv i trendi, ale chodzić może byle jak :).

    Nawet ten model
    BLOW - GPS60RBT byle jak ?

  • 25. Data: 2011-01-27 18:05:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 09:38, Maciek wrote:

    > Niektorzy nie lubia gdy nawigacja do nich dzwoni ;) Nie mniej jednak,
    > jezeli nie siedzi sie non stop na telefonie to dobre rozwiazanie. Zawsze
    > jest mapa z lokalizacja polozenia pod reka, uzyteczna np. przy
    > rowerowaniu, pieszych wedrowkach po nieznanym itp.

    Nie mowisz chyba o google maps?

    Kamil

  • 26. Data: 2011-01-27 18:24:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 18:24:49 +0100, Crimson napisał(a):

    > Mam do wydania 700 PLN na urządzenie.
    > Najważniejsze dla mnie parametry to:
    > - szybkość szukania satelit,

    Nie ma takich. Wszystkie na orbicie są rodzaju męskiego, żeńskich
    odpowiedników nikt nie znajdzie.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2011-01-27 18:24:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 18:28:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A ! Jeśli zdecydujesz się na coś z AM, pamiętaj o gównianym
    > supporcie, który z prostymi problemami nie potrafi sobie
    > poradzić miesiącami.

    WUC rzondzi ;)

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2011-01-27 19:26:32
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Mam Navroad NR 560 i nie polecam. Wyjątkowo mało intuicyjne menu, często
    zawiesza się i trzeba resetować. Początkowo myślałem, że mam wadliwy
    egzemplarz, ale wymieniono mi na nowy i jest to samo.
    Jacek

  • 29. Data: 2011-01-27 20:52:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jan 2011 18:02:57 +0100, w <ihs8g6$189$1@inews.gazeta.pl>, "Crimson"
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > BLOW - GPS60RBT byle jak ?

    Każdy -- procesorów jeszcze tak szybkich nie wyprodukowali.
    Poza tym, jeżeli ma być do Automapy, to tylko procesory MTK działają z
    LiveDrive.

    Mam bliźniaczego Goclevera -- więc pocierpimy razem :).

  • 30. Data: 2011-01-27 20:56:40
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Nie mowisz chyba o google maps?

    No nie, nie mowie, nie wspomnialem o tym... a o co chodzi z tym google maps?