  • 31. Data: 2011-01-27 21:32:34
    Temat: Re: GPS
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k4j3k65tvm8tpteb8uqah7851vhrqm7n6k@4ax.
    com...

    Thu, 27 Jan 2011 18:02:57 +0100, w <ihs8g6$189$1@inews.gazeta.pl>, "Crimson"
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > BLOW - GPS60RBT byle jak ?

    Każdy -- procesorów jeszcze tak szybkich nie wyprodukowali.
    Poza tym, jeżeli ma być do Automapy, to tylko procesory MTK działają z
    LiveDrive.

    Mam bliźniaczego Goclevera -- więc pocierpimy razem :).
    Naczytałem się opinii o GC, pasujące urządzonko
    poza tym że ekran w słońcu to porażka,
    mam nadzieję że ten 6-calowy Blow ma inny.
    A ten procesor: Centrality Atlas IV ARM 1136JF-S-AT840 533 MHz
    nie ogarnia Automapy ?

  • 32. Data: 2011-01-28 15:35:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jan 2011 21:32:34 +0100, w <ihskp8$8rf$1@inews.gazeta.pl>, "Crimson"
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    com...

    > Naczytałem się opinii o GC, pasujące urządzonko
    > poza tym że ekran w słońcu to porażka,
    > mam nadzieję że ten 6-calowy Blow ma inny.

    To to samo, różnią się właśnie ekranem.

    > A ten procesor: Centrality Atlas IV ARM 1136JF-S-AT840 533 MHz
    > nie ogarnia Automapy ?

    2 klatki animacji na sekundę. Czasem mniej, czasem więcej.

    Nie wiem czy będzie działał z LiveDrive, AM starannie blokuje "niechciane"
    urządzenia, musiałbyś pogrzebać w necie albo u źródła (Aqurat).

  • 33. Data: 2011-01-28 22:40:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 18:28:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >A ! Jeśli zdecydujesz się na coś z AM, pamiętaj o gównianym
    >supporcie, który z prostymi problemami nie potrafi sobie
    >poradzić miesiącami.

    Dobrze że chociaż próbuje, ew. udaje że próbuje. Spróbuj dogadać się z
    supportem MapaMap - bez odzewu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280