  • Data: 2013-06-24 11:48:40
    Temat: Re: GPS
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-24 11:29, $heikh el $hah pisze:

    > No paczpan, za czasów Nokii 3310 się zdarzało. Cuda, panie?
    > Nie. Orientacja w przestrzeni, elementy charakterystyczne, orientacja po
    > kierunku. I może pod samą maskę nie trafisz, ale na ulicę wyjdziesz i do
    > samochodu daleko mieć nie będziesz.
    > Nie życzę Ci, ale niech Ci kiedyś zdechnie telefon, czy się zdarzy
    > cokolwiek uniemożliwiającego skorzystanie z aplikacji, to się będziesz
    > rozglądał jak głupi z jedną ręką w nocniku.

    Mnie to nie grozi :)
    Taż pisałem Ci przecież, żem ja dawny harcerz i w lesie i na wodzie
    sobie poradzę bez GPSa i wolę znać te dawne sposoby, choćby na
    okoliczność wyłączenia przez Hamerykańców całego GPSa czy sieci
    komórkowych. Co więcej - nie używam żadnej nawigacji do auta. Wolę
    obejrzeć mapę, co nieco zapamiętać i rozumieć gdzie jestem.

    Ale - skoro już tego fona się nosi, to niech będzie maksymalnie
    użyteczny. A najlepiej trzymać w nim "FM 21-76 US ARMY SURVIVAL MANUAL"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.