  • Data: 2013-06-24 14:33:05
    Temat: Re: GPS
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-24 13:54, Michal Tyrala pisze:

    > Tniesz tutaj nie wiadomo jakiego twardziela, ale nie umiesz zablyskac
    > trzech krotkich, trzech dlugich i trzech krotkich?

    Np. w górach, w zimie (bo jeżdżę na desce głównie FR), zmarzniętymi
    łapami? Założyłem tu, że jest już ciemnawo, leżę połamany, zadzwoniłem
    po TOPR, śmigłowiec wylatuje, ale. To co? Ognisko mam rozpalać? I nie
    chodzi tu nawet o to, czy będzie błyskać "SOS" czy "kiełbasa podwawelska
    15 zł". Grunt, by błyskało. Takie trudne do zwizualizowania?
    I żadnego twardziela nie udaję, tylko podaję prawidłowe postępowanie:
    telefon może być pomocny, ale jak się swe samcze instynkty zamieni na
    funkcje telefonu, to za kilka pokoleń płeć dzieci będzie można tylko
    odróżnić po genitaliach.
    Jeśli już, to jestem męskim szowinistą. Naukowo udowodniono, że
    mężczyźni mają lepszą koordynację na linii ręka-oko, lepszą orientację
    przestrzenną, więc typowa kobieta naturalnie nie nadaje się np. na
    pilota samolotu/śmigłowca. A tu ruchy równouprawnienia i faceci z
    gadżetami, bez których wkrótce nie będą mogli się obejść. Niech no kiedy
    dojdzie do mega burzy słonecznej i cała elektronika siądzie, to połowa
    ludzkości wyginie, a krajami pierwszego świata będą te, które obecnie są
    trzecimi. ;)

    --