  • 1. Data: 2011-01-14 19:16:23
    Temat: GPRS w TakTaku - jak skonfigurować?
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,

    mam problem w TT, że łącząc się z netem ściągał mi kasę za każde 500kB jak w
    danych pakietowych. Gdy się łącze ściąga mi po 1,45zł w taryfie Happy.
    Powinno ściągać 0,73zł za każde 500kB.
    Ktoś mowie jak to skonfigurować? Coś trzeba aktywować? Skąd się bierze ta
    kwota 1,45zł?

    Wojtek

  • 2. Data: 2011-01-14 19:39:46
    Temat: Re: GPRS w TakTaku - jak skonfigurować?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Fri, 14 Jan 2011 20:16:23 +0100, Wojtek wrote:

    > Witam,
    >
    > mam problem w TT, ?e ??cz?c sie z netem ?ci?ga? mi kase za ka?de 500kB
    > jak w danych pakietowych. Gdy sie ??cze ?ci?ga mi po 1,45z? w taryfie
    > Happy. Powinno ?ci?gaae 0,73z? za ka?de 500kB. Kto? mowie jak to
    > skonfigurowaae? Co? trzeba aktywowaae? Sk?d sie bierze ta kwota 1,45z??

    Bo dane wysyłane i odbierane są liczone oddzielnie. Także minimalna opłata
    to 2 pakiety po 500 kB - jeden na wysyłanie, jeden na odbieranie.

  • 3. Data: 2011-01-14 19:45:03
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 14-01-2011 20:16, Wojtek pisze:
> [...]
    > Powinno ściągać 0,73zł za każde 500kB.
    > Ktoś mowie jak to skonfigurować? Coś trzeba aktywować? Skąd się bierze ta

    A nie kasuje Cię oddzielnie za upload i download?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2011-01-14 20:13:41
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > A nie kasuje Cię oddzielnie za upload i download?

    o właśnie o to chodziło. Zgadzałoby się. Ale jeszcze pytanko takie mam:
    łączę się, korzystam chwilke, ściąga mi się np. 30kB (nie 500kB) i się
    rozłączam. Płacę 1,45zł. Za godzinkę znów się łącze troszkę ściągam np. 50kB
    (nie 500kB) i się rozłączam, znów płacę 1,45zł. Czy era to jakos potem
    zrekompensuje? bo przecież nie wykorzystałem całego limitu kilobajtów a
    zapłaciłem za więcej danych.

    Wojtek

  • 5. Data: 2011-01-14 20:41:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wojtek" napisał:

> [...]
    > rozłączam. Płacę 1,45zł. Za godzinkę znów się łącze troszkę ściągam
    > np. 50kB (nie 500kB) i się rozłączam, znów płacę 1,45zł. Czy era to jakos

    Tak tak, za pół roku, jakimś podwójnym doładowaniem lub inną "promocją",
    wyciągającą ludziom kolejne pieniądze z kieszeni.

    > bo przecież nie wykorzystałem całego limitu kilobajtów a zapłaciłem za
    > więcej danych.

    A jak masz w cenniku? 0,73 zł "za 500 kB" czy za każde "rozpoczete 500 kB"?
    BTW: w normalnych sieciach i taryfach paczki są zazwyczaj po 100 kB i mniej,
    a w Plusie przez jakiś czas taryfikowanie było z dokładnością co do bajta.
    Ale paczki po 500 kB? TakTakie rzeczy tylko w Erze...

    JoteR

    PS. Te ostatnie zdania to z powodu znowu mi kury przelecieli przez ekran.
    Powinni to zamienić na sępa, albo i dwa...

  • 6. Data: 2011-01-14 20:51:08
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

> [...]
    > mniej, a w Plusie przez jakiś czas taryfikowanie było z dokładnością co do
    > bajta. Ale paczki po 500 kB? TakTakie rzeczy tylko w Erze...

    Tak, za każde rozpoczęte. Warto siedzieć ile wlezie jaksie już zacznie :)
    Istotnie zdzierają. W Heyaku jest 2 grosze za 100kB w taryfie nowa heyah. I
    to jest tanio.

    Wojtek

  • 7. Data: 2011-01-15 11:10:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 21:51:08 +0100, Wojtek wrote:
    >Tak, za każde rozpoczęte. Warto siedzieć ile wlezie jaksie już zacznie :)
    >Istotnie zdzierają. W Heyaku jest 2 grosze za 100kB w taryfie nowa heyah. I
    >to jest tanio.

    Przeciez sa rozne pakiety.

    Oczywiscie wszytko to ma jeden cel: plac kliencie plac.

    J.

  • 8. Data: 2011-01-15 12:46:22
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-01-15 12:10, J.F. pisze:

    > Oczywiscie wszytko to ma jeden cel: plac kliencie plac.

    plac i placz :P

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 9. Data: 2011-01-15 13:17:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 13:46:22 +0100, perszing wrote:

    >plac i placz :P

    No wlasnie nie, oni wcale nie chca zeby klient plakal, i trzeba
    przyznac ze daja mu coraz wiecej za coraz mniej.

    Tylko ze cel jest jednak inny - nie chca zeby klient placil mniej :-)

    Wiec dostanie klient wymarzony telefon za zlotowke, i znosny
    abonament, a plakal bedzie tylko nad niewykorzystanymi minutami :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-01-15 14:14:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisal:

    > Tylko ze cel jest jednak inny - nie chca zeby klient placil mniej :-)
    >
    > Wiec dostanie klient wymarzony telefon za zlotowke, i znosny
    > abonament, a plakal bedzie tylko nad niewykorzystanymi minutami :-)

    Beda to lzy przez smiech, bo nawet rozdzierajacy placz nie zagluszy
    swiadomosci, ze nawet nie wykorzystujac polowy minut w abonamencie, ma te
    minute tansza niz w prepaidzie ;->

    JoteR