  • Data: 2011-05-21 12:56:22
    Temat: Re: GPRS - opóźnienia
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chrzanić bezpieczeństwo.
    Można logować się po kluczu.

    > Po prostu działa to niepewnie. Nie wiem dlaczego.
    > Zdycha, a wtedy nie można się połączyć. Jak zdechnie, to oczywiście ma
    > się na nowo samo odbudować (np. przez respawn w inittab). Ale najczęściej
    > zdycha w ten sposób, że niby jest, ale nie działa. Taka śmierć kliniczna.
    > Jak dobiję siekierą sshd, to terminal w końcu załapuje, że ma jeszcze
    > raz zrobić tunel. Ale na nekrolg czasem musi czekać kilka minut albo
    > dłużej.
    Ja m.i. wysyłam i czytam newsy po tunelu SSH i działa to całkiem nieźle ;)

    A co długiego zdychania - czasami połączenie "sponiewierane" przez
    rozłączenie z siecią (wifi) wraca do życia po kilku minutach, ale jeżeli
    nie jest w stanie wrócić to zdycha przez kilkadziesiąt do kilku godzin.

    Jeżeli jest konieczny deterministyczny czas odpowiedzi to bez
    heartbeat-a się nie da.

    Michoo