    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [GIGABYTE GA-EP45T-DS3R/DS3] - jak uruchomić RAID ?
    Date: Wed, 07 Jan 2009 00:02:18 +0100

    ==PiNo== pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    >>

    > :)
    > I masz rację prawie w całości po za ........... tym CTRL-[coś] - nie
    > wyświetla się żadna informacja.
    > Jutro spróbuję przepisać zawartość ekranu w tym zakresie.
    Nie przepisuj, bo ja wiem co tam powinno być. Coś takiego:
    http://i70.photobucket.com/albums/i82/nzfritzman/IMG
    _3435.jpg
    Jak byk stoi na dole "Press CTRL-I to enter configuration..." - masz
    doprowadzić (ustawiając w biosie sata na raid-ahci) do takiego ekranu po
    restarcie. Potem już pójdzie z górki

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173