  • Data: 2017-01-04 10:34:12
    Temat: Re: G1WH
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 4 Jan 2017 10:26:19 +0100, w <o4if3r$rhi$1@node2.news.atman.pl>, wchpikus
    <w...@w...wp.pl> napisał(-a):

    > u mnie bateria tez padla, ale to pikus..
    > gorzej ze czasami wariuje:)

    Ciekawi mnie dlaczego wy namiętnie kupujecie taki złom.
    Mam w samochodzie starą navi Akirę (ma >9 lat), leży tam cały czas w lecie i
    zimie, podłączona do zapalniczki (czasem się odepnie), potrafi się rozładować
    do totalnego zera. A bateria nadal trzyma (nie wiem ile, ale nie są to
    pojedyczne minuty, stawiam że z 0,5h).