  • Data: 2017-01-03 14:34:34
    Temat: Re: G1WH
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Jan 2017 13:00:46 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Moment, ale piszesz, ze jak nie ma zasilania to nie nagrywa, tylko
    > przełącza się do trybu parkingowego.
    > To o jakie 15 minut chodzi?

    Mówię, że jak włączysz nagrywanie z palca, to z odpiętym zasilaniem działa około 15
    minut, może nieprecyzyjnie się wyraziłem. 15 minut takiego normalnego nagrywania.
    Także na czuwaniu, czy timelapsie spokojnie wystarcza na całą noc i dłużej.

    > I pytanie drugie - na ile trybu oczekiwania/parkingowego starcza bateria?

    Na to pytanie nie jestem Ci w stanie konkretnie odpowiedzieć. Jak wyczerpie się
    akumulator, zerują się ustawienia, najdłużej jak nie jeżdziłem to jakieś 3-4 dni i
    ustawienia się nie zresetowały. Także na czuwaniu to kilka dni spokojnie, na
    timelapsie na pewno krócej, ale to też będzie też zależne od tego jaki czas ustawisz
    pomiędzy poszczególnymi fotkami. Nie chce skłamać, ale czas możesz ustawić chyba od 2
    sekund do 30, ale nie pamiętam dokładnie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń