  • Data: 2018-07-31 08:19:53
    Temat: Re: G. będzie z tej elektryfikacji
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jul 2018 23:32:01 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ale oni pracują 8+ godzin - nie mają czasu na 20 godzin ładowania.
    > Myślę, że czas ładowania nie powinien przekraczać minimalnego czasu
    > dobowego odpoczynku kierowcy. Wtedy dopiero to zaczyna mieć sens. Ale
    > wymaga mocy.

    Nie pomyślałeś o jednym oczywistym rozwiązaniu: jak ktoś jest zmotywowany
    by elektrycznie jeździć, to po prostu kupuje 2 elektryki. Jednym jeździ,
    podczas gdy drugi się ładuje. Choć trzy sztuki byłoby pewnie
    bezpieczniej, nigdy nie wiadomo (pierwszy stanie na drodze, drugi się
    ładuje, trzecim można odholować pierwszego).

    Mateusz