  • Data: 2018-07-25 15:39:49
    Temat: Re: G. będzie z tej elektryfikacji
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-24 o 12:42, T. pisze:

    > Nie zgodzę się - większość ludzi w Polsce mieszka w budynkach
    > jednorodzinnych. Nie mam statystyk co do ludzi, ale co do budynków -
    > jest to 79% (tzn. 79% budynków mieszkalnych w Polsce do budynki
    > jednorodzinne). Ponadto w nowych blokach zwykle są garaże podziemne z
    > dostępnym gniazdkiem. Więc liczba potencjalnych klientów może być dość
    > duża. I co ważne - dla większości ludzi na dojazdy do pracy i
    > załatwiania spraw bieżących wystarczy niewielki zasięg. Barierą jest
    > wyłącznie cena samochodu.
    > T.

    Jednorodzinny to nieco więcej niż jedno mieszkanie. Takich mieszkań w
    bloku jest 50. Domy jednorodzinne są też na peryferiach miast więc
    potrzeba samochodów z większym zasięgiem. Do tego ludzie poza centrami
    nie muszą oszczędzać na miejscu i optymalizować wielkości. Żeby cena
    samochodu mogła skłonić ludzi do samochodów elektrycznych to musiałyby
    one kosztować naprawdę mało na co nie zanosi się bo te samochody w
    produkcji wiele tańsze nie są o ile w ogóle.