  • Data: 2011-05-19 14:19:08
    Temat: Re: G?adko sun?? po nierówno?ciach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w

    > Jak dla mnie nie jest problemem, że działają na mnie duże
    > przeciążenia. Dla mnie jest problemem, jak mi się takie gówno
    > zaczyna bujać na każdej nierówności. Wtedy błędnik miewa dość.

    A widzisz - chwale ja m.in. za to ze swietnie dobrali tlumienie
    amorow.
    Nie bylo zadnego bujania, w sensie - powrot do polozenia rownowagi
    bez zadnego przesterowania.

    > Ponton zawsze pozostanie pontonem. Będzie się bujał, na szybkich
    > nierównych zakrętach czy uskokach będzie się gubił. Taka jego
    > natura.

    No nie, na uskokach to tylko slyszales jak kola telepaly :-)

    > Opłacanych? Miałbym płacić mojej własności? Micha, izba, tunika,
    > sculponea i miejsce przy lektyce ;>

    I myslisz ze bedzie im sie wtedy chcialo nosic lektyke na ugietych
    rekach, amortyzujac ruch ?
    No chyba ze dla przykladu zetniesz jedna zaloge po powrocie :-)

    J.