  • 21. Data: 2004-08-10 19:52:11
    Temat: Re: Futuro a TPSA - priorytety ruchu?
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    On 2004-08-10, Tomasz Paszkowski <a...@S...net> wrote:
    [ciach]

    > W strone TPNETu nie tylko Futuro.

    a kto jeszcze?

    Ever
    --
    Paweł Szymański
    p...@i...pl
    "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
    że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."

  • 22. Data: 2004-08-10 21:26:45
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004 19:38:05 +0000 (UTC) I had a dream that Tomasz Paszkowski
    <a...@S...net> wrote:
    > W strone TPNETu nie tylko Futuro.

    Szczerze mówiąc nie dziwię się. Przy bandyckim postępowaniu tepsy to
    jedyna możliwość, żeby utrzymać jako taki poziom standardowych usług.

  • 23. Data: 2004-08-10 21:27:45
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004 15:49:50 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz Podsiadło
    <e...@a...w.stopce> wrote:
    > Może ta deklaracja wpłynie jakoś na rozwiązanie tego problemu... :>

    Wpłynie? Wolisz zapłacić więcej za łącze? Czy wolisz, żeby porty 80 i 22
    też chodziły z czkawką?
    Mi tam by odpowiadało takie coś, jak jest teraz.

  • 24. Data: 2004-08-10 21:36:36
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Grzegorz Janoszka wrote in
    du.pl:

    > Wpłynie? Wolisz zapłacić więcej za łącze? Czy wolisz, żeby porty
    > 80 i 22 też chodziły z czkawką?
    > Mi tam by odpowiadało takie coś, jak jest teraz.

    A mi nie odpowiada, szczególnie że i tepsa, i futuro mówią że wszystko
    jest ok. A jak widać nie jest. Wnioski zawsze można wyciągnąć, i podjąć
    odpowiednie decyzje.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {4D406213-601A-4061-A475-94C0FD8A5049}

  • 25. Data: 2004-08-10 21:42:58
    Od: "mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" napisał:

    > Wpłynie? Wolisz zapłacić więcej za łącze? Czy wolisz, żeby porty 80 i 22
    > też chodziły z czkawką?
    > Mi tam by odpowiadało takie coś, jak jest teraz.

    Ja i tak płacę dużo za łącze, za łącze bez ograniczania.
    Poza tym powinni o tym byli chyba poinformować przed podpisaniem
    umowy, jeżeli już inaczej nie mogą, ze ograniczają.
    Jest wielu operatorów.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2004-08-10 22:17:54
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <cfbfmc$bea$1@nemesis.news.tpi.pl> mistrzu napisał(a):

    > Ja i tak płacę dużo za łącze, za łącze bez ograniczania.
    > Poza tym powinni o tym byli chyba poinformować przed podpisaniem
    > umowy, jeżeli już inaczej nie mogą, ze ograniczają.
    > Jest wielu operatorów.

    Z radiowych bez problemu z tpnetem to chyba tylko GTS.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 27. Data: 2004-08-10 23:39:36
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Tomasz Paszkowski wrote in
    t:

    > Z radiowych bez problemu z tpnetem to chyba tylko GTS.

    Nie każdy potrzebuje łącze radiowe.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {8F7FCC8B-3094-451F-B36B-7EE8E4E03718}

  • 28. Data: 2004-08-11 07:35:52
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Grzegorz Podsiadło napisał:

    > A ja dodam jeszcze, że download z ftp.futuro.pl do neostrady idzie z
    > pełną prędkością, nie jest limitowany.

    Jesli chodzi o futuro to od samych poczatkow swojej dzialanosci
    limitowali ruch na bramkach do zew. operatorow.

    Mysle ze TPSĄ to szczegolnie - biorac pod uwage ze od czasow Neostrady
    to TPSA potrzebuje wiecej pasma od Futuro a nie Futuro od TPSA. Wiec dla
    mnie to nawet feer ze obcinaja dziki ruch do TPSA z sieci Futuro.

  • 29. Data: 2004-08-11 10:18:36
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Tomasz Śląski wrote in news:cfaico$2kv0$1@news2.ipartners.pl:

    > Niestety wyniki mam dokladnie takie same - to jest jakaś padaczka....
    > A ja mam od Futuro kupowac za chwile Internet....

    Futuro napisało mi że po przeprowadzonych testach stwierdzają że
    wszystko jest ok! Czyli należy się zainteresować innym dostawcą.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {8E7E7F0F-D09E-4964-9B00-7E76D5DAC0E7}

  • 30. Data: 2004-08-11 10:27:36
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Marcin Slowinski wrote in news:cfakl5$1s0i$1@node1.news.atman.pl:

    > Jakieś konkretne przykłady?

    Wystarczy poczytać grupę. :>

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {67A499C2-6EEF-4037-A81F-8C844870E5C5}