  • 11. Data: 2004-08-08 00:19:48
    Temat: Re: Futuro a TPSA - priorytety ruchu?
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    mistrzu wrote in news:cf2qq9$r3$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Wynika z tego, że niektóre usługi są przepuszczane bez
    > żadnej ingerencji, natomiast transfer na pozostałych portach jest
    > jakoś limitowany. Kogo to wina? Nie wiem, ale wykupując
    > łącze u prowidera należało by się spodziewać, że będzie ono
    > dobrze działo.

    A ja dodam jeszcze, że download z ftp.futuro.pl do neostrady idzie z
    pełną prędkością, nie jest limitowany.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {E63C5558-FDA9-4643-A767-9F5E248B5498}

  • 12. Data: 2004-08-08 23:54:24
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Sat, 7 Aug 2004 15:24:35 +0200, "Marek" <m...@o...pl> wrote:

    >FTP - około 5kB/s
    >HTTP >20 kB/s
    >Neostrada 640.

    Też na neo, ale o porze bardziej heretyckiej (2:00 w nocy)
    - http: tyle ile fabryka daje (80kB/s)
    - ftp: poszarpany transfer, średnio ok. 12kB/s

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 13. Data: 2004-08-09 10:27:48
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    On 2004-08-06, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:

    > Zainteresował mnie problem, o którym piszecie, więc czymprędzej
    > (jutro-pojutrze) porobię testy i dam znać.

    I jak? Czy wyniki wyszly zbiezne z obserwacjami kolegow i moimi?

    Ever

    --
    Paweł Szymański
    p...@i...pl

  • 14. Data: 2004-08-10 13:25:47
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Pawel Szymanski wrote:

    > I jak? Czy wyniki wyszly zbiezne z obserwacjami kolegow i moimi?

    Niestety wyniki mam dokladnie takie same - to jest jakaś padaczka....
    A ja mam od Futuro kupowac za chwile Internet....

    $ wget -O /dev/null 'http://62.233.156.98:8001/testy/08mb.zip'
    --15:19:17-- http://62.233.156.98:8001/testy/08mb.zip
    => `/dev/null'

    Connecting to 62.233.156.98:8001... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
    Length: 925,696 [application/zip]

    100%[==========================================>]
    925,696 10.75K/s ETA 00:00

    15:20:42 (10.75 KB/s) - `/dev/null' saved [925696/925696]

    $ wget -O /dev/null 'http://62.233.156.98/testy/08mb.zip'
    --15:20:50-- http://62.233.156.98/testy/08mb.zip
    => `/dev/null'
    Connecting to 62.233.156.98:80... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
    Length: 925,696 [application/zip]

    100%[===============================================
    >]
    925,696 66.99K/s ETA 00:00

    15:21:04 (66.99 KB/s) - `/dev/null' saved [925696/925696]

    $

    --
    TOM
    TS635-RIPE MAN Administrator

  • 15. Data: 2004-08-10 13:36:38
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <f...@4...com> richie napisał(a):

> [...]
    >
    > Też na neo, ale o porze bardziej heretyckiej (2:00 w nocy)
    > - http: tyle ile fabryka daje (80kB/s)
    > - ftp: poszarpany transfer, średnio ok. 12kB/s
    a moglby ktos zrobic
    tcptraceroute polanka.piastlan.net 80
    tcptraceroute polanka.piastlan.net 16422 (dowolny wysoki port ;)

    i porownac? moze bedzie widac gdzie jest przyciecie...

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 16. Data: 2004-08-10 13:54:34
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> napisał(a):

    > Niestety wyniki mam dokladnie takie same - to jest jakaś padaczka....
    > A ja mam od Futuro kupowac za chwile Internet....

    Futuro juz od bardzo dawna bawi sie w kreatywne zarzadzanie ruchem.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 17. Data: 2004-08-10 14:12:16
    Od: "Marcin Slowinski" <m...@n...slowinski.info>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:868ycn6qud.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    > Futuro juz od bardzo dawna bawi sie w kreatywne zarzadzanie ruchem.

    Jakieś konkretne przykłady?

    Marcin Słowiński

  • 18. Data: 2004-08-10 15:49:50
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Tomasz Śląski wrote in news:cfaico$2kv0$1@news2.ipartners.pl:

    > Niestety wyniki mam dokladnie takie same - to jest jakaś padaczka....
    > A ja mam od Futuro kupowac za chwile Internet....

    Może ta deklaracja wpłynie jakoś na rozwiązanie tego problemu... :>

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {12448186-9CC3-4233-B921-9210C21D1D2D}

  • 19. Data: 2004-08-10 16:07:48
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote in

    > a moglby ktos zrobic
    > tcptraceroute polanka.piastlan.net 80
    > tcptraceroute polanka.piastlan.net 16422 (dowolny wysoki port ;)
    > i porownac? moze bedzie widac gdzie jest przyciecie...

    Nic nie widać. :/
    Ale przy normalnej transmisji tcp na samym początku też dobrze (szybko)
    idzie więc dziwne by było gdyby tu coś wyszło.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {7A779224-A05B-4022-BA61-A6232C7B2A72}

  • 20. Data: 2004-08-10 19:38:05
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <8...@l...freebsd.lublin.pl> Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    > Futuro juz od bardzo dawna bawi sie w kreatywne zarzadzanie ruchem.

    W strone TPNETu nie tylko Futuro.

    --
    Tomasz Paszkowski