  • 41. Data: 2009-08-07 15:28:55
    Temat: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "Michal Kleczek" <k...@g...com> wrote in message
    news:h5hcr9$p4j$1@mx1.internetia.pl...

    > udowodnic? Ze Polska nie jest potega IT? Wybacz, ale to "oczywista
    > oczywistosc"... Natomiast z tego nie wynika, ze w Polsce w ogole nie
    > ma
    > wysokiej klasy specjalistow IT.

    powiem szczerze, ze troche tego nie rozumiem - skoro w Polsce sa
    wysokiej klasy specjalisci to dlaczego Polska nie jest potega IT?

    --
    usenet

  • 42. Data: 2009-08-07 15:39:54
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Bang

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 43. Data: 2009-08-07 15:44:49
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    > "Mateusz Loskot" <m...@l...net> wrote in message

    > moge napisac dokladnie to samo

    Dobry byłby z Ciebie polityk.

    "nektorzy wiedza a niektorzy nie wiedza i stad ten bol"

    To wiesz czy nie wiesz?
    Wiesz, udowodnik.

    i powtórzę:

    W przeciwnym razie cała ta debata sprowadza się do rzucenia

    "Matematycy to idioci i niech ktoś udowodni, że nie są."

  • 44. Data: 2009-08-07 16:27:26
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    > Wiesz, udowodnik.

    ale co ja Ci moge udowodnic przez usenet? :) przez usenet musisz wierzyc
    na slowo

    --
    usenet

  • 45. Data: 2009-08-07 16:35:51
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com>

    usenet wrote:

    > "Michal Kleczek" <k...@g...com> wrote in message

    > powiem szczerze, ze troche tego nie rozumiem - skoro w Polsce sa
    > wysokiej klasy specjalisci to dlaczego Polska nie jest potega IT?

    Wybacz, ale trzeba byc kompletnym matolem, zeby troche nie rozumiec, ze
    wynikanie jest tylko takie:
    Polska jest potega IT => w Polsce sa wysokiej klasy specjalisci IT. W druga
    strone nie ma.

    --
    Michal

  • 46. Data: 2009-08-07 16:46:05
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

> [...]
    > ze
    > wynikanie jest tylko takie:
    > Polska jest potega IT => w Polsce sa wysokiej klasy specjalisci IT. W

    kompletnie tego nie rozumiem, prosze o wytlumaczenie

    --
    usenet

  • 47. Data: 2009-08-07 18:26:55
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Fri, 07 Aug 2009 18:35:51 +0200
    Michal Kleczek <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > wynikanie jest tylko takie:
    > Polska jest potega IT => w Polsce sa wysokiej klasy specjalisci IT. W druga

    Trzeba byc skonczonym baranem zeby publicznie pisac takie debilizmy.

  • 48. Data: 2009-08-07 18:31:55
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com>

    usenet wrote:

    > "Michal Kleczek" <k...@g...com> wrote in message

    > kompletnie tego nie rozumiem, prosze o wytlumaczenie

    Ktore slowo sprawia ci trudnosc? :)

    --
    Michal

  • 49. Data: 2009-08-08 09:24:23
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 07.08.2009, Michal Kleczek wrote:

    > Ktore slowo sprawia ci trudnosc? :)

    Symbol implikacji. To chyba oczywiste?

    --
    Stanislaw Klekot

  • 50. Data: 2009-08-08 10:57:07
    Od: matmis <m...@g...com>

    On 3 Sie, 22:52, "usenet" <k...@g...pl> wrote:
    > 90% prac programistycznych w Polsce i nie tylko polega na
    > wyklepwaniu kodow a nie na tworzeniu zaawansowanego oprogramowania - co
    > takiego swietnego powstalo u polskich programistów, ze potrzebują oni
    > teoretycznej wiedzy na temat programowania?

    w takim razie w imieniu tych pozostałych 10% dziękuję za link do
    starej książki SLPJ i jego kolegów :-)

    -ms