  • Data: 2009-08-07 13:37:42
    Temat: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Od: "usenet" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Kleczek" <k...@g...com> wrote in message
    news:h5h6jj$2s2$1@mx1.internetia.pl...

    > Tzn. w koncu nie wiem - chodzi ci o produkty innowacyjne, czy takie,
    > ktore
    > osiagnely sukces rynkowy. Czy tez posiadajace obydwie te cechy
    > naraz...

    rozszerzylem definicje, bo widze macie olbrzymi problem z wyjasnieniem
    mi tego problemu w tak waskim zakresie jak innnowacyjnosc

    --
    usenet

    PS troche mi przypominacie polskich naukowcow, ktorzy tez z uporem
    maniaka twierdza ze cos znacza a jak sie potem okazuje to ich
    najwiekszym osiagnieciem jest rozwalenie skomplikowanej calki, ktora na
    na szeroko pojetym Zachodzie oblicza sie za pomca programow
    matematycznych