  • Data: 2017-04-17 21:54:56
    Temat: Re: Funai 1506 - problem z przetwornicą
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba teraz za bardzo kombinujesz zamiast się czepić konkretnych
    > pomiarów napięć zasilacza i zacząć wyciągać wnioski.
    > Więcej będzie ciężko podpowiedzieć, to Ty masz ten TV przed sobą i wiesz
    > co mierzyć i jak ma być.

    Tyle, że nie wiem co mierzyć jak on pływa pod wpływem temperatury.
    Właśnie podreptałem do niego ponownie. Startuje z obydwoma świetlówkami,
    bez artefaktów i działa piknie.

    Jak rozumiem zabezpieczenie z transoptorem będzie działać jak napięcie
    jakie on obserwuje(22V) będzie za wysokie tak? czy jeśli będzie za
    niskie to też nie ruszy bo zabezpieczenie będzie trzymać?