  • Data: 2012-12-26 00:59:01
    Temat: Re: Fuji z Biedronki albo co?
    Od: g...@w...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 grudnia 2012 18:38:00 UTC+1 użytkownik Art napisał:

    > Ooo i oto właśnie chodzi! Dziękuję za słuszne uwagi! Zastanawiam się czy
    >
    > nie zastosować tła z jakimś motywem zegarmistrzowskim lub nawet zupełnie
    >
    > czarne matowe.

    W przypadku zdjęcia kolegi, mocne punkty to "Omega" i punkt zamocowania wskazówek,
    dlatego pewnie udało mi się zapamiętać brand. Natomiast opakowanie w tle trochę
    rozprasza(lewy dolny róg). Wg mnie jeśli tło będzie "generyczne" - aksamit z
    otwartego pudełka na zegarek - poza ostrością, bez odblasków, to może dać dobry
    efekt. Wydaje mi się, że tło jest wtedy dobre, kiedy skoncentrowany wzrok na mocnym
    punkcie rozpoznaje rodzaj tła(opakowanie) - bez rozglądania się, które dekoncentruje
    i irytuje.