  • 51. Data: 2015-10-18 00:40:45
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:dyrp4lg7rkkb.118hbqej6v8b6$.dlg@40tude.net...

    > Szybko zlikwiduja ? Z powodu nadmiernej ilosci tych, co nie placa ...

    Raczej nie - zauważ, że oferty typu freemium na tym właśnie polegają
    że duży procent klientów nie płaci a firmę utrzymują ta garstka co płaci.
    Poza tym - nie jest to takie free, skoro starter kosztuje i tylko działa
    rok,
    a potem trzeba doładować konto przymusowo za 5zł lub przestanie.

  • 52. Data: 2015-10-18 01:00:26
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.10.2015 o 00:40, Pszemol pisze:
    > Poza tym - nie jest to takie free, skoro starter kosztuje i tylko działa
    > rok,
    > a potem trzeba doładować konto przymusowo za 5zł lub przestanie.

    Virginy oficjalnie podjaśniają, że nie trzeba doładowywać, same SMS
    potwierdzające wydłużają ważność.
    Zarzekają się też, że nie będzie spamu reklamowego.
    A koszt startera faktycznie rzuca na kolana :(

    Ech, tak paczę czytam, i przypomina mi się dzwonienie w 5 sekund ;-)

    --
    Alf/red/

  • 53. Data: 2015-10-18 01:58:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> wrote in message

    > Virginy oficjalnie podjaśniają, że nie trzeba doładowywać,
    > same SMS potwierdzające wydłużają ważność.

    O, to będzie ciekawe...

    > Zarzekają się też, że nie będzie spamu reklamowego.
    > A koszt startera faktycznie rzuca na kolana :(

    A jak się spam reklamowy objawi w modemie USB włożonym do routera? :-)
    Swoją drogą, jaki modem polecacie do tej usługi? Piszą że używają
    BTSów T-Mobile i Play...

    > Ech, tak paczę czytam, i przypomina mi się dzwonienie w 5 sekund ;-)

    Nie znam, o co chodziło?

  • 54. Data: 2015-10-18 09:02:57
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-17 o 23:51, J.F. pisze:

    > Szybko zlikwiduja ? Z powodu nadmiernej ilosci tych, co nie placa ...
    >
    > J.

    Zastrzegli sobie że po pół roku potrzebna będzie ponowna deklaracja
    użytkownika... ale, na warunki polskie wygląda to tak nierealnie że
    chyba jednak szybko ta oferta zniknie. Tyle ryku było z tym szajsem
    (darmowy internet!!!:-D )od Solorza, a tu by miała funkcjonować usługa
    znacznie bardziej od tego funkcjonalna.? Nawet gdyby nie sam VM chciał
    to zrobić to kilka operatorska z usłużnymi urzędasami to zrobią.

  • 55. Data: 2015-10-18 15:02:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-18 o 09:02, Trybun pisze:

> [...]
    > znacznie bardziej od tego funkcjonalna.? Nawet gdyby nie sam VM chciał
    > to zrobić to kilka operatorska z usłużnymi urzędasami to zrobią.

    Oferta - wbrew pozorom - nie jest aż tak ciekawa. Bo co to jest 30 minut
    miesięcznie, tudzież 30 sms, czy 300mb. To oferta dla tych, którzy
    rzeczywiście mało, bardzo mało korzystają. Ale nawet spośród z nich
    zawsze zdarzy się pewna grupa, która zacznie używać więcej (na stałe,
    lub tymczasowo) - i wówczas to więcej będzie użyte właśnie w virginie.
    Freemiumiarze to solidna baza do dalszego rozwoju na płatnych usługach.

    Virgin z nawiązką zarobi sobie właśnie na tych, co to chcą telefon "do
    używania na działce przez 3 miesiące w roku", na tych, którzy zwykle
    mało dzwonią, ale raz na pół roku wydzwonią więcej itd.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2015-10-18 15:06:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    No i kolejna reklama (to tak a'propos tego "na czym virgin będzie
    zarabiać"):

    "Jeżeli wykorzystasz darmowe minuty, smsy czy internet z #Freemium to
    nic nie szkodzi, bo mamy ofertę dodatkowych pakietów ZA PÓŁDARMO:
    virginmobile.pl/oferta".

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2015-10-18 16:41:26
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.10.2015 o 15:02, Liwiusz pisze:
    > Virgin z nawiązką zarobi sobie

    Ale te pakiety dodatkowe nie są jakieś wybitnie drogie.
    Rozmowy nolimit - 19 zł. To dużo?
    Pakiet 3GB - 15zł. To dużo? W nju 19. No dobra, Lyca 10zł. No dobra, RB
    9zł abonament i rozmowy po 29gr. No dobra, Aero 5zł po kropelce. Coś za coś.
    Owszem masz nju gdzie też nie płacisz jeśli nie korzystasz, ale jeśli
    skorzystasz troszkę, to płacisz. A tu nie płacę, i ewentualnie dopłacam
    gdy coś się szykuje, i tylko za jeden element.

    Więc: zarobią może tak, z nawiązką niekoniecznie.

    --
    Alf/red/

  • 58. Data: 2015-10-18 16:50:06
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.10.2015 o 15:06, Liwiusz pisze:
    > No i kolejna reklama (to tak a'propos tego "na czym virgin będzie
    > zarabiać")

    Gdzie tam widzisz reklamy (czego? nawet adblocka wyłączyłem)? I czemu
    jako niefajne zarabianie traktujesz oferowanie czegokolwiek?

    --
    Alf/red/

  • 59. Data: 2015-10-18 19:50:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" n0059p$h5k$...@n...news.atman.pl

    > Oferta - wbrew pozorom - nie jest aż tak ciekawa.

    Dla mnie jest doskonała.

    > Bo co to jest 30 minut miesięcznie,

    Dla mnie chyba starczyłoby tyle na parę lat. ;)

    > tudzież 30 sms,

    Starczyłoby mi na kilkanaście lat, gdyby nie fakt,
    że jak na razie ślę tylko bezpłatne SMSy. ;) (na
    przykład SMS odnawiający rok ważności w Orange)

    > czy 300mb.

    Mało w ogóle, ale czy 300 GB to dużo? Dla mnie mało.
    Nawet 300 TB by nie było za dużo. ;)

    Jednak 300 MB poza ,,domem'' (i w razie
    awarii ,,domowego'') to dla mnie dużo.

    -=-

    Mając dualSIM i zmieniając obie karty raz w miesiącu
    (w połowie miesiąca) można mieć miesięcznie: 1200 MB,
    120 minut i 120 SMS. Za te cztery karty zapłacić mogę
    20 pln rocznie. (o ile nie przeniosę numerów)

    14 GB rocznie za 20 pln.

    -=-

    Dla mnie w numerze telefonu najważniejszą (obok dostępu
    do netu) jest możliwość ODBIERANIA -- odbierania połączeń
    telefonicznych i odbierania SMSów.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 60. Data: 2015-10-18 21:09:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > A w następnym miesiącu co zrobisz? Wydasz następne 5zł?
    > Bo ja już będę miał dwa startery, więc w następnym miesiący mam 600Mb
    > darmo.
    >
    > A co do paliwa, to firma Ci starter wysyła za darmo do domu, znaczy za to
    > 5zł.

    Ułatwię Ci zadanie...
    Oto tabelka w której widzisz po lewej stronie opłaty w Twojej metodzie
    dokupywania 500MB za 5zł co miesiąc a po prawej moją metodę
    z 3 starterami kupionymi raz:

    Miesiąc Metoda Chris Metoda Pszemol
    dane/mies.Cena dane/mies.Cena
    Listopad 800MB 10zł 900MB 15zł
    Grudzień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Styczeń 800MB 10zł 900MB 0zł
    Luty 800MB 10zł 900MB 0zł
    Marzec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Kwiecień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Maj 800MB 10zł 900MB 0zł
    Czerwiec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Lipiec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Sierpień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Wrzesień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Październik 800MB 10zł 900MB 0zł
    Suma 120zł 15zł.

    Wada mojej metody polega na konieczności
    przełożenia SIMów w tablecie jak Ci się lejek zacznie.
    ---
    To raczej nie działa tak. Pakiety są odnawialne, ale naliczane jak są
    środki, więc jeśli naprawdę chodzi o twój przypadek to:

    Miesiąc Metoda Chris Metoda Pszemol
    dane/mies.Cena dane/mies.Cena
    Listopad 800MB 10zł 900MB 15zł
    Grudzień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Styczeń 800MB 0zł 900MB 0zł
    Luty 800MB 0zł 900MB 0zł
    Marzec 800MB 0zł 900MB 0zł
    Kwiecień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Maj 800MB 0zł 900MB 0zł
    Czerwiec 800MB 0zł 900MB 0zł
    Lipiec 800MB 0zł 900MB 0zł
    Sierpień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Wrzesień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Październik 800MB 0zł 900MB 0zł
    Suma 10zł 15zł.

    Różnica nieistotna, więc raczej inne przypadki różnicują np kilka pełnych
    miesięcy aktywności. I pewnie nie trzeba mieć startera tylko zmienić na taką
    taryfę. Przy czym oczywiście nie będzie się dało z tego zrezygnować.
    Jednocześnie są dostępne pakiety nieodnawialne. No i startery są w Żabce.