  • 171. Data: 2015-10-22 11:47:58
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" n0a9cn$es9$...@n...news.atman.pl

    > Sam poczytaj i przyznaj się do złej interpretacji którą tu próbujesz wcisnąć.
    Zresztą sprawa faktycznie wyjaśni sie dopiero za 6
    > miesięcy gdzie upłyną pierwsze aktywacje i wtedy będzie wiadomo na 100%.

    Wtedy poznasz praktykę, nie zapis regulaminowy.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 172. Data: 2015-10-22 12:26:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" n0a9cn$es9$...@n...news.atman.pl

    > Wtedy poznasz praktykę, nie zapis regulaminowy.

    Dokładnie, na razie wedle regulaminu wszystko dzieje się samo i za darmo :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 173. Data: 2015-10-22 12:36:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 12:26, Chris pisze:

    > Dokładnie, na razie wedle regulaminu wszystko dzieje się samo i za darmo :)

    Nudzisz już swoją ignorancją. Przeczytaj coś więcej niż tylko *jeden*
    regulamin.

    --
    Liwiusz

  • 174. Data: 2015-10-22 12:45:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562897b6$0$8368$6...@n...neostrada.pl

    > Nie mam pojęcia o co tu może chodzić.. Co to w ogóle jest ta "kilometrówka"?

    Bilokacja -- wożenie jednej pupy dwoma samochodami naraz.
    (jedna pupa jedzie samochodem służbowym, zaś inna -- prywatnym;
    w szczególności ten ostatni może być ,,z czystej pneumy'')

    > Im szybciej tą instytucje rozwalili tym lepiej. Ktoś powinien
    > beknąć, ale nie za to że z tym skończył a za to że powołał
    > do życia tak oszukańcze przedsięwzięcie.

    Co powiesz wówczas, gdy rząd umorzy obligacje, które Ty nabyłeś
    i zobowiąże się do płacenia w Twoim imieniu, lecz dopiero ,,na
    tamtym świecie''?

    A że same OFE budzą kontrowersje -- to oczywistość.
    Parafrazując Kaczmarka -- wolna ręka, ale w dybach.
    OFE pozwoliły na windowanie płac w ZUSie.

    Przypomnę, iż ja optuję za likwidacją ZUSu i przejęciem jego
    roli/obowiązków przez banki. Tak optuję teraz. Gdybym jednak
    otrzymał rentę -- optowałbym tak samo.

    BTW -- sąd zabrał się do roboty. Po kilkunastu miesiącach zwlekania
    z wyznaczeniem okulisty, wyznaczył termin wskazujący na możliwość
    cofania czasu. Niestety IMO mój stan zdrowia psychicznego nie
    zezwala na cofanie czasu -- wezwanie na badanie otrzymałem
    w tydzień po wyznaczonym badaniu; termin odbioru upływa za
    tydzień.

    Nie tylko sąd usiłuje majstrować przy czasie -- biegły sądowy także,
    odwołując się (jak i Ty) do tego, co minęło w ubiegłym wieku, czyli
    do grup inwalidzkich.

    Przy okazji ten biegły wykazuje jawnie przewagę badań typu:
    ,,przejdź na palcach, przejdź na piętach'' nad badaniami
    (jak je określa) neuroobrazowymi, czyli (w tym wypadku)
    nad badaniami wykonanymi rezonansem magnetycznym.

    > Tu nie ma dwu zdań, ludzie najzwyczajniej w świecie zostali w biały dzień
    okradzeni.

    Nie -- obrabowani, nie okradzeni. Mieli świadomość ponoszonych
    strat, lecz nie mieli sił do skutecznej obrony. (a nie mieli,
    bo DTusk wyjawił zamiar rabowania tuż po wygranych wyborach
    parlamentarnych)

    > Także obrabowano w biały dzień byłych pracowników SB. A dyktatorska
    > kurwa co to zrobiła zamiast w kryminale to wygłasza odezwy do ludu.

    Tym akurat nie interesuję się.

    > Jak najbardziej miał rację p. Komorowski - dla takich jak on,
    > Tusk i reszta tej watahy Polska była bezpiecznym miejscem do
    > uprawiania swojego procederu jak nigdy w historii... "polityk
    > przecie nie może odpowiadać za swoje decyzje przed sadem!!"

    Korwin niedawno zauważył, że jednak może.
    Nie wiem, czy starannie wyliczył te swoje 80%.
    I czy przewidział skutki tychże 80%...

    Inna sprawa, że kryzys w budownictwie
    sprzyja budowaniu nowych budynków więziennych.

    > Wolność Wolność Wolność", że przypomnę

    Obecna sytuacja (nie tylko w Polsce) przypomina mi, że
    Giermaniec/Gitlerowiec został pokonany tylko na niby.

    Arbeit macht frei

    Co to jest obecnie miejsce pracy?
    Ano taki konglomerat złożony z trzech składników:

    () głodowej pensji
    () składnika podatkowego/składkowego
    () czynnika zniewalającego (albo ćwierkasz
    tak, jak chcę, albo wypad z roboty)

    Niestety coraz mniej ludzi wybiera wolność a coraz więcej wybiera
    niewolę u ,,dobrego'' pana -- który nie bije zbyt mocno? ;) IMO
    póki ktoś wybiera niewolę dla siebie -- pół biedy; gorzej, gdy
    taki system narzuca innym czynami lub indoktrynacją.

    IMO Polsce nie trzeba miejsc pracy (wo. konglomeratów) lecz
    wychowania typu -- za zleconą i odebraną pracę należy płacić.

    > ulubione, z każdej okazji i bez okazji wygłaszane słowa
    > byłego prezydenta Komorowskiego.

    A ja przypomnę ulubione wypowiedzi Rydzyka:

    Tyle wolności, ile własności.

    > Zastanawiające - w jaki sposób mogą rzutować na
    > bezpieczeństwo Polski rosyjskie bazy na Białorusi??

    Wojsko FR jest w zdecydowanej opozycji do NATO. Wojsko FR i NATO
    są siłami przeciwnymi, żeby nie powiedzieć, że aż wrogimi.

    > Faktycznym zagrożeniem dla Polski są Amerykańskie bazy na naszym
    > terytorium. Bazy czy magazyny, jak zwał tak zwał. Agresywna,
    > imperialna polityka USA może sprawić że Rosja w na pierwszy
    > ogień weźmie na cel właśnie Polskę, ze względu na te zagrażające
    > jej amerykańskie bazy/magazyny..

    W przeszłości Rosja brała na cel polskie ziemie, choć nie było na nich amerykańskich
    baz.

    > No niestety, ostatnie wydarzenia sprawiły że Rosja skundliła
    > się do poziomu USA i ich piesków na łańcuchu. Bo przecie bronienia
    > swojej suwerenności nie można rozumieć jako prawa do zabijania
    > ludzi gdzieś w innym rejonie świata.

    Można, można... ;) Afryka jest bogata w bogactwa naturalne...
    Trzeba oczyścić ją z ludzi, aby następnie eksplorować...
    Część ludzi skłócić wzajemnie -- by mordowali się;
    część wyssać jako imigrantów i uchodźców; część
    doprowadzić (jak na Ukrainie) do obojętności...

    Nie wiem, czy wiesz, ile razy Kijów był zdobywany w okolicach
    I wojny świętej -- i jak ,,silne'' wrażenie na mieszkańcach
    Kijowa robiło przejmowanie tego miasta przez ,,kolejnych''
    zwycięzców....

    > W zachowaniu p. Kopacz, w kwestii uchodźców akurat nie widzę nic złego.

    Jasne. Weźmy dwie ,,normalne'' rodziny -- czyli 2+3.
    W Polsce kobieta może nie podołać i pracy zarobkowej,
    i domowej, więc ciężar utrzymania rodziny spada na
    mężczyznę. Ile zarabia ów mężczyzna? -- wliczając
    w to wszelkie zasiłki rodzinne?

    A ile otrzymuje taka rodzina imigrantów? 1391 pln *5?

    Polak zarabia miesięcznie te 6995 plnów?

    To raz. A zero -- polskie państwo:

    () likwiduje renty chorobowe (z ponad 3 milionów mam niespełna jeden milion)
    () rabuje OFE (aby dług jawny przerobić na dług ukryty)
    () podwyższa wiek emerytalny
    () nie znajduje możliwości przyjęcia repatriantów z Kazachstanu

    ale jednocześnie jest hojne dla nie-Polaków...

    -=-

    Mnie ZUS odmówił przyznania renty chorobowej tylko
    dlatego, że ,,brakuje mi'' okresu zwolnieniowego.
    Następnie białostocki sąd wyznacza biegłych tak, aby:

    () wykazać, że rezonans magnetyczny jest bezwartościowy
    (wartościowe są badania typu: ,,przejdź na palcach,
    przejdź na piętach''; kto przejdzie -- ten jest zdolny do pracy)

    () spirometria i testy z alergenami są nieważne
    (ważne są pomiary dokonywane ,,na oko'', czyli miernikami
    Goździkowej z TV, bez podania nie tylko numeru seryjnego
    miernika, lecz i bez podania jakiegokolwiek opisu takiego
    ,,przyrządu'' -- kupionego za pięćdziesiąt dolarów USA na
    eBayu)

    () najpierw zwlekać pół roku, później wyznaczyć nierealny
    termin badań lekarskich

    Przy okazji zauważę, że biegły pulmonolog przed 5 laty doprowadził
    mego ojca niemal do śmierci, szukając raka płuc tam, gdzie w istocie
    była ,,woda'' -- 60 mm po jednej stronie i 67 mm po drugiej...

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/renta/pulm/Dzi
    bWodaJaBMMZUS.pdf

    Pisma ojca nie postawię w necie, bo ojciec nie życzył sobie tego, ale
    pismo to jest złożone do sadu -- co chyba sądu zbyt mocno ,,nie wzrusza''.
    Najwyraźniej sąd musi zatrudniać morderców w charakterze biegłych sądowych.

    -=-

    Trybun -- nie mam nic przeciwko pomaganiu, lecz:

    -- to nie są uchodźcy, lecz imigranci ekonomiczni
    (nie uciekają z Syrii objętej wojna domową,
    lecz z innych krajów, w których nie chcą żyć
    a w których dostali schronienie)

    -- nie wolno wyżej stawiać człowieka, który nie
    płacił podatków niż człowieka, który podatki płacił

    -- ci przybysze nie chcą żyć w Polsce; chcą dostać zasiłki
    i wiać do Niemiec, gdzie otrzymają wyższe zasiłki

    Ja płaciłem polskiemu państwu skandalicznie duże podatki -- teraz państwo
    to drwi ze mnie! (co napisałem wczoraj w piśmie do sądu -- pisma jeszcze
    nie złożyłem, ale zamierzam złożyć) Ci przybysze nie płacili Polsce żadnych
    podatków i raczej nie zamierzają płacić.

    BTW Rosji -- w ci ludzie Rosji znaleźliby schronienie, gdyby chcieli -- nie chcą.
    Putin zapraszał ich do siebie, przypominając, że potrafi radzić sobie z uchodźcami,
    których bezproblemowo przyjął nie tysiące czy dziesiątki tysięcy, ale setki tysięcy.

    Akurat niezbyt mocno dziwię się -- ponoć Rosja (czy Związek Radziecki) w przeszłości
    potrafiła zapominać o ewakuowaniu muzułmanów ze skażonych radioaktywnie miejsc...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 175. Data: 2015-10-22 13:02:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562897b6$0$8368$6...@n...neostrada.pl

    > Nie mam pojęcia o co tu może chodzić.. Co to w ogóle jest ta "kilometrówka"?

    https://www.google.pl/search?newwindow=1&q=kilometr%
    C3%B3wka+afera&oq=kilometr%C3%B3wka+afera&gs_l=serp.
    3...9244.14483.0.15067.6.6.0.0.0.0.70.398.6.6.0....0
    ...1c.1.64.serp..4.2.135.o9C0KbOEoPs

    Bilokację Sikorskiego chyba nawet uznały polskie sądy.
    Ostatecznie -- jesteśmy ludźmi wierzącymi.

    Przy okazji -- możesz kliknąć w link:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=vSSgg0K5&cr=rhYlkO
    6A&s=NdnT4JTV

    (ponoć klikanie przynosi szczęście, czyli plny)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 176. Data: 2015-10-22 13:38:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 12:36, Liwiusz pisze:

    > Nudzisz już swoją ignorancją. Przeczytaj coś więcej niż tylko *jeden*
    > regulamin.

    Poczekamy pół roku i zobaczymy kto ma rację, na razie to tylko wróżenie
    z kart.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 177. Data: 2015-10-22 13:56:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 13:38, Chris pisze:

    > Poczekamy pół roku i zobaczymy kto ma rację, na razie to tylko wróżenie
    > z kart.

    Jesteś mistrzem dyskutowania nie na temat - bowiem dyskusja nie jest o
    tym jak będzie w praktyce, tylko jak jest wg regulaminów.

    --
    Liwiusz

  • 178. Data: 2015-10-22 14:21:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 13:56, Liwiusz pisze:

    > Jesteś mistrzem dyskutowania nie na temat - bowiem dyskusja nie jest o
    > tym jak będzie w praktyce, tylko jak jest wg regulaminów.

    Ja podaję fakty a ty tylko gdybasz.

    To jest REGULAMIN:

    Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odnawialnego Pakietu
    #Freemium, następuje automatyczna dezaktywacja Oferty. W przypadku chęci
    dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego ponowna aktywacja.

    Abonent nie ponosi opłaty za aktywację Pakietu #Freemium i korzystanie z
    zawartych w nim Usług, w zakresie dostępnych limitów wskazanych w
    punkcie 10 poniżej.

    Aktywacja Pakietu na posiadanym przez Abonenta Numerze jest możliwa poprzez:

    a: użycie kodu aktywacyjnego USSD *222*000#;
    b: wykorzystanie opcji dostępnych w serwisie samoobsługowym
    Klub Virgin lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej;
    c: kontakt z konsultantem Obsługi Klienta i zlecenie
    uruchomienia ....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 179. Data: 2015-10-22 14:36:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Ja podaję fakty a ty tylko gdybasz.
    >
    > To jest REGULAMIN:

    Nikt nie kwestionuje że taki jest regulamin PAKIETU #FREEMIUM.
    Zrozum, że to jest tylko nakładka na konto/SIM w VirginMobile,
    który rządzi się swoim regulaminem.

  • 180. Data: 2015-10-22 16:34:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 14:21, Chris pisze:

    > Ja podaję fakty a ty tylko gdybasz.
    >
    > To jest REGULAMIN:

    Chłopcze, już ci pisałem, abyś przeczytał także regulamin świadczenia
    usług, a nie tylko regulamin pakietu freemium.

    --
    Liwiusz