  • 141. Data: 2015-10-21 01:08:37
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5625e865$0$27519$6...@n...neostrada.pl

    > Nie, w Orange konto się przedłuża raz do roku

    Można częściej. ;)

    > i nic to nie kosztuje.

    Nie kosztuje? A strata czasu? ;)

    > Zresztą w #Freemium także chyba nic to nie kosztuje, poza przypuszczalnym kosztem
    samego SMSa, czyli jakieś całe 9 gr.

    SMS jest płatny? Chyba nie. Poza tym #F można aktywować poprzez
    WWW czy aplikacje mobilną. Nie wiem jednak, czy za rok nie trzeba
    będzie doładować konta...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 142. Data: 2015-10-21 01:09:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n059vf$g2i$...@d...me

    > Nie dziw się, że się pomyliłeś - Enuel wyskakuje z tematami różnymi
    > w wątku o #Freemium. Ciężko się połapać o czym on plecie 3 po 3.

    Po prostu trzeba nauczyć się pisania i czytania. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 143. Data: 2015-10-21 01:11:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5625e881$0$27519$6...@n...neostrada.pl

    > A mnie że już na pewno nigdy nie sięgnę po kartę/y które kupiłem
    > od hochsztaplera nr1 na polskim rynku telekomunikacyjnym. ;-)

    A ja chyba sięgnę -- aby odzyskać kaucje...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 144. Data: 2015-10-21 01:15:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" n059kd$bgc$...@n...news.atman.pl

    > Cieszę się, że w końcu do tego doszedłeś - zatem stosujemy pojęcie
    > słownikowe - virgin wysyłając do mnie smsy ze swoją ofertą niewątpliwie
    > się reklamuje, cbdu.

    Zauważ, że o #F wiemy dzięki reklamom.
    O VM -- także. Ja popieram reklamy -- i nawet chcę zarabiać reklamowaniem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 145. Data: 2015-10-21 09:57:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Praktyka czasami mija się z teorią.

    Ale pytanie było o teorię (jak jest w regulaminie).
    Więc nie pisz bez sensu.

    --
    Liwiusz

  • 146. Data: 2015-10-21 11:08:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Jakie widzisz (i gdzie) okradanie?
    >

    > kradzież ż VI, DCMs. -y; lm M. -e, D. -y
    >
    > 1. <<potajemne zabranie cudzej własności,
    > przestępstwo polegające na zabraniu
    > cudzego mienia ruchomego w celu
    > przywłaszczenia; złodziejstwo>>
    >
    > 2. <<rzecz ukradziona>>
    >

    > Widzisz gdzieś tę potajemność w zachowaniu VM? [swołocz potajemna...]
    >

    > Motto z SIMki Virgin Mobile:
    >
    > Słowa mają moc.
    > Używaj rozważnie.

    Faktycznie, "kradzież" to termin czegoś niegodziwego, ale który czyni
    się skrycie, czyli bez powiadamiania o tym okradanego. To co robią
    obecne władze to rabunek.

  • 147. Data: 2015-10-21 11:08:59
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > SMS jest płatny? Chyba nie. Poza tym #F można aktywować poprzez
    > WWW czy aplikacje mobilną. Nie wiem jednak, czy za rok nie trzeba
    > będzie doładować konta...

    Chyba czy na pewno? Ja osobiście nie znam usługi u żadnego operatora
    którą można aktywować bądź przedłużać za pomocą bezpłatnego SMSa.
    Aplikacja mobilna u mnie nie działa. Nawet nie da się przeprowadzić
    rejestracji.
    W regulaminie stoi jak byk że konto ma ważność roku i przedłużyć można
    tylko doładowaniem.

  • 148. Data: 2015-10-21 11:09:08
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-20 o 13:55, Pszemol pisze:

    > Nie dziw się, że się pomyliłeś - Enuel wyskakuje z tematami różnymi
    > w wątku o #Freemium. Ciężko się połapać o czym on plecie 3 po 3.

    W tym wypadku to akurat była tylko moja, ewidentna pomyłka.

  • 149. Data: 2015-10-21 11:09:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 5625e881$0$27519$6...@n...neostrada.pl

    > A ja chyba sięgnę -- aby odzyskać kaucje...

    Jak go znam, to z pewnością będzie to mocno utrudnione..

  • 150. Data: 2015-10-21 11:17:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 16:09, Liwiusz pisze:

    > Przede wszystkim zerknij w telefon - czy termin ważności pakietu
    > freemium pokrywa ci się z terminem ważności połączeń wychodzących
    > (pomocnicza odpowiedź: NIE).

    W żadnym pakiecie się nie pokryje bo to są pakiety MIESIĘCZNE które co
    miesiąc można zmieniać na inne. Na stronie masz to ustawione na
    automatyczne odnawianie jak byś nie wiedział.

    > Po drugie - przeczytaj sobie punkt 15 regulaminu Freemium ("w przypadku
    > utraty Okresu ważności połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    > Pakietu , korzystanie z Pakietu będzie możliwe pod warunkiem dokonania
    > Doładowania przed upływem okresu ważności Pakietu").
    >
    > Dla mnie sprawa rozstrzygnięta definitywnie.

    Nie do końca, bo można utracić ważność poprzez zapominalstwo i nie
    przedłużenie oferty, ALE jak się przedłuży to powinno być za FREE.

    Poczekamy pół roku i zobaczymy, ciekawe jak mam wykonać połączenie z
    tabletu który nie ma dialera :) może wysłany SMS wystarczy?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl