  • 131. Data: 2015-10-20 16:01:47
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-20 o 15:57, Chris pisze:

    > SMS-em jest sprawdzane czy żyjesz i czy dalej jest sens utrzymania danej
    > karty przy życiu. Nic więcej nie trzeba płacić.

    Czyli jednak nie rozróżniasz terminu ważności pakietu od terminu
    ważności połączeń wychodzących...

    --
    Liwiusz

  • 132. Data: 2015-10-20 16:05:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 16:01, Liwiusz pisze:

    > Czyli jednak nie rozróżniasz terminu ważności pakietu od terminu
    > ważności połączeń wychodzących...

    Pokaż mi na stronie rozłączeni tych terminów, ja widzę tylko ważność
    pakietu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 133. Data: 2015-10-20 16:08:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 16:00, Liwiusz pisze:

    > Nie z numeru. Z pakietu freemium.

    A to pakiet nie ma numeru? chyba logiczne że z jakiegoś numeru trzeba to
    wysłać.

    > Jak będzie naprawdę - tego się dowiemy za rok, bo aktywacja freemiuma
    > wydłużyła ważność konta właśnie o tyle - być może wynika to z tego, że
    > jest to traktowane jak zmiana taryfy, i przy kolejnych aktywacjach
    > pakietu freemium już tak nie będzie.

    Poczekamy zobaczymy, na razie to wróżenie z kart co będzie po roku.
    Na razie bez odbioru bo muszę spadać i nie wiem kiedy będę.

    > Ale podwątek rozpoczął się od tego, że ktoś szukał regulaminowych zasad
    > na konieczność ładowania 5zł/rok - no i niestety wg regulaminu
    > przedłużenie pakietu freemium nie przedłuża ważności konta na połączenia
    > wychodzące.

    A gdzie to jest z ciekawości? nie używam akurat tego z tym pakietem bo
    mam to w tablecie który po prostu nie ma dialera :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 134. Data: 2015-10-20 16:09:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-20 o 16:05, Chris pisze:

    > Pokaż mi na stronie rozłączeni tych terminów, ja widzę tylko ważność
    > pakietu.

    Przede wszystkim zerknij w telefon - czy termin ważności pakietu
    freemium pokrywa ci się z terminem ważności połączeń wychodzących
    (pomocnicza odpowiedź: NIE).

    Po drugie - przeczytaj sobie punkt 15 regulaminu Freemium ("w przypadku
    utraty Okresu ważności połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    Pakietu , korzystanie z Pakietu będzie możliwe pod warunkiem dokonania
    Doładowania przed upływem okresu ważności Pakietu").

    Dla mnie sprawa rozstrzygnięta definitywnie.

    --
    Liwiusz

  • 135. Data: 2015-10-21 00:33:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzegorz Jablonski" 56264347$0$27507$6...@n...neostrada.pl

    > Aktywowałem pakiet Freemium. Termin ważności konta przedłużył się na rok od daty
    aktywacji. Czy tak będzie za każdym razem nie ma
    > pewności, ale za pierwszym razem tak było.

    U mnie też tak było. Tedy ;) mam 5 pln z Virgin na rok. :)
    (przeniosłem numer -- Mobilna Dziewica dała mi piątka na dobry początek)

    Ani nie zapłaciłem za starter (przenosiny), ani za aktywację (trzeba gdzieś
    zadzwonić, aby aktywować numer -- dzwoniłem co najmniej dwa razy; dzwoniłem
    do siebie, na inny mój numer, i odbierałem połączenia), ani za roczną
    przedłużkę ważności konta...

    Zachęcam do korzystania z baneru na mojej stronie -- na górze, po prawej
    stronie, pod adresem WWW ze stopki, przy czym za sprawą redirektowania
    można podać eneuel.pl lub eneuel.com.pl. Może dodam eneuel.eu -- Nazwa.pl
    zachęca... (oczywiście zachęca do skorzystania za freeko)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 136. Data: 2015-10-21 00:44:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" n05hnk$jkq$...@n...news.atman.pl

    > Pokaż mi na stronie rozłączeni tych terminów, ja widzę tylko ważność pakietu.

    Ja widzę wyraźnie -- datę ważności pakietu #F (14 listopada br.)
    oraz datę (14 października 2016 roku) ważności konta.

    BTW -- rozrzutne (i nieodpowiedzialne!!) trwonienie pakietu danych
    spowodowało u mnie upływ aż 10 MB... Chlip, chlip... Co ja biedny
    zrobię, gdy mi zabraknie... ;) Co do minut, SMSów i plnów -- na
    razie, pomimo starań, ;) ubyło zero...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 137. Data: 2015-10-21 00:46:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" n05hvn$jua$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Doładowania przed upływem okresu ważności Pakietu").

    > Dla mnie sprawa rozstrzygnięta definitywnie.

    Problem w tym, że aktywacja #F przedłużyła ważność konta...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 138. Data: 2015-10-21 00:52:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" n05hea$j69$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > zasad na konieczność ładowania 5zł/rok - no i niestety wg regulaminu
    > przedłużenie pakietu freemium nie przedłuża ważności konta na

    Praktyka czasami mija się z teorią.
    Różnie bywa w tak zwany życiu...
    (; Obiecają coś, a później jest inaczej. ;)

    -=-

    Gdy półtora roku temu przeniosłem do VM inny numer -- netowy lejek
    był pomimo upływu terminu ważności konta. Konto przedłużyłem dychą,
    więc nie wiem, jak długo stan taki by trwał, ale celowo bardzo długo
    zwlekałem z przedłużką, aby sprawdzić w praktyce, czy lejek zniknie.

    Zachęcam do skorzystania z baneru umieszczonego na mojej stronie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 139. Data: 2015-10-21 00:58:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5625e853$0$27519$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli coś jeszcze gorszego niż XIXwieczny kapitalizm - XXIwieczny socjalizm - czyli
    okradanie jednych aby obdarować tymi łupami
    > swoich faworytów.

    Zmień kolejność:

    najpierw pisz
    następnie pij

    Jakie widzisz (i gdzie) okradanie?

    kradzież ż VI, DCMs. -y; lm M. -e, D. -y

    1. <<potajemne zabranie cudzej własności,
    przestępstwo polegające na zabraniu
    cudzego mienia ruchomego w celu
    przywłaszczenia; złodziejstwo>>

    2. <<rzecz ukradziona>>

    Widzisz gdzieś tę potajemność w zachowaniu VM? [swołocz potajemna...]

    Motto z SIMki Virgin Mobile:

    Słowa mają moc.
    Używaj rozważnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 140. Data: 2015-10-21 01:05:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n059s0$flh$...@d...me

    > Piszesz nie na temat. Mieszasz też tematy zupełnie nie
    > z tej grupy (polityka na temat uchodźców).

    Mam dla Ciebie propozycję:

    Nie czytaj tego, co ja piszę. ;)
    Ignoruj mnie!!!

    Co Ty na to? ;)

    > Nie o tym mówimy ile Ty dzownisz.
    > Jest to nieistotne dla wszystkich poza Tobą.

    Gdybym rozmawiał dużo -- korzystałbym z innych pakietów. :)
    Jestem pragmatykiem.

    > Nie interesuje to nikogo na co Ty lekarza szukasz.

    Na co? Na chorobę. ;) Raczej -- po co? Aby leczył. :)

    > Zachowaj te informacje dla siebie - nikt Cię o to nie pyta.

    Jak i Ciebie nikt nie pyta o Twoje kompleksy...

    > Przestań pleść trzy po trzy. Masz słowotok.

    Słowotok mam ja? Raczej Ty jesteś analfabetą,któremu czytanie
    sprawia trudności. :) Nie Ty jeden masz wysokie aspirację,
    których nie potrafisz zrównoważyć nikłymi możliwościami
    intelektualnymi...

    Tobie trzeba tłumaczyć (nie mnie) gdzie szukać baneru
    i dlaczego wystarczy raz w miesiącu zmieniać SIMki...

    Ty, nie ja, nie pojmujesz, czym góruje przeniesienie numeru nad kupnem startera...

    Nie pojmujesz najprostszych prawd. :)
    I nie potrafisz biegle czytać. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.