eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm#Freemium w Virgin MobileRe: #Freemium w Virgin Mobile
  • Data: 2015-10-21 11:56:22
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-10-21 o 11:17, Chris pisze:

    >> Przede wszystkim zerknij w telefon - czy termin ważności pakietu
    >> freemium pokrywa ci się z terminem ważności połączeń wychodzących
    >> (pomocnicza odpowiedź: NIE).
    >
    > W żadnym pakiecie się nie pokryje bo to są pakiety MIESIĘCZNE które co
    > miesiąc można zmieniać na inne. Na stronie masz to ustawione na
    > automatyczne odnawianie jak byś nie wiedział.

    No a we freemium masz pakiety półroczne. I co to zmienia?

    >
    >> Po drugie - przeczytaj sobie punkt 15 regulaminu Freemium ("w przypadku
    >> utraty Okresu ważności połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    >> Pakietu , korzystanie z Pakietu będzie możliwe pod warunkiem dokonania
    >> Doładowania przed upływem okresu ważności Pakietu").
    >>
    >> Dla mnie sprawa rozstrzygnięta definitywnie.
    >
    > Nie do końca, bo można utracić ważność poprzez zapominalstwo i nie
    > przedłużenie oferty, ALE jak się przedłuży to powinno być za FREE.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Chodzi o "utratę Okresu ważności
    połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    Pakietu" - zatem nie chodzi o zapomnienie o przedłużeniu freemiuma.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: