  • 191. Data: 2011-01-31 12:15:02
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 23:55, Filip KK pisze:
    > Udowadniać Ci nie będę, że były dwa lifty.

    Doskonale Cię rozumiem.
    Trudno żebyś udowodnił coś, co nie miało miejsca.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 192. Data: 2011-01-31 12:33:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 23:56:31 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Sprawdź u źródła, a potem przeproś.

    Sprawdzałem. Ty daj swoje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 193. Data: 2011-01-31 13:20:26
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-31 08:11, Karolek pisze:

    > Kazdy 2.0d, 2.5d czy 3.0d ma dogrzewnie silnika tumanie.

    Tylko nie każdy ma pompkę deklu.

  • 194. Data: 2011-01-31 13:20:46
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-31 08:12, Karolek pisze:

    > Bo co filipku, poplaczesz sie?

    Masz problem widze.

  • 195. Data: 2011-01-31 13:21:06
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-31 12:33, jerzu pisze:

    > Sprawdzałem. Ty daj swoje.

    Rozumiem, że źródło to są katalogi serwisowe?

  • 196. Data: 2011-01-31 22:46:38
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Co sie kłócić o lifty, jeśli ktoś nie odróżnia liftu (z ang. facelifting -
    kto nie wie niech spojrzy do słownika google ;-)) od zwykłej modernizacji
    podzespołów. Wg mnie , zgodnie z logiką nie możemy nazwac liftem zmianę
    wewnątrz pojazdu lub jego podzespołu. A tak a'propos to kolega znawca moze
    wie kiedy przypadała przerwa wakacyjna w bmw? bo jesli na przełomie
    lato-jesień to dopiero następny rok modelowy byłby wersją zmodernizowaną -
    moim zdaniem po co przed wakacjami wypuszczac jakies zmiany...
    Ale ja sie nie znam i BMW mam tylko w skali 1:72:)
    Pozdrawiam tych co im gul skacze:)

    Marek
    Płock, Seat Toledo 1,9 TDi

  • 197. Data: 2011-01-31 23:40:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-31 13:20, Filip KK pisze:

    > Tylko nie każdy ma pompkę deklu.

    Juz napislem dlaczego kretynie.
    Jak widac nie ogarniasz kilku prostych zdan.
    W skrocie, to czy pompka jest czy jej nie ma nie ma zadnego zwiazku z
    jakimis faceliftingami.

    --
    Karolek

  • 198. Data: 2011-01-31 23:41:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Masz problem widze.

    Mam, zal dupe mi sciska jak ciebie czytam.

    --
    Karolek

  • 199. Data: 2011-01-31 23:50:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Juz napislem dlaczego kretynie.

    Nie ma to jak rozmowa dwóch właścicieli BMW.
    Trafił swój na swego.

    Prośba - przestań już go dokarmiać i wyciągać go z kibla tak bez rękawiczki.

  • 200. Data: 2011-02-01 00:16:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-31 23:50, Cavallino pisze:

    > Nie ma to jak rozmowa dwóch właścicieli BMW.
    > Trafił swój na swego.

    Smieszni sa ludzie, ktorzy oburzaja sie na wulgaryzmy.
    Jest to element jezyka, jakze niezastapiony przy okreslaniu niektorych
    osobnikow.

    > Prośba - przestań już go dokarmiać i wyciągać go z kibla tak bez
    > rękawiczki.

    OK i tak mnie juz znudzil.

    --
    Karolek