  • 181. Data: 2011-01-30 18:12:05
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-30 16:43, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > LOL.
    > No faktycznie - że w tej drugiej nie padła, to dziwne jest. ;-)
    > A ta pierwsza to też diesel?
    Megi mkII GT to diesel wiec nie miało co padać, więć się nie czepiaj.
    A co do Megi mk I to 1,6 benzyna. Zresztą podobnie jak:
    -Scenik mkI i mkII(benzyna)
    -Laga 2.0 Turbo benzyna
    -Clio 1,2 16v
    -Clio 1,4 8v
    -Thalia 1,4 8v
    -Twingo mkI - 1,2 8v
    -Twingo mkII- 1,2 16v
    -Clio 1,2 tce - 1,2 16v Turbo
    i jeszcze trochę tego był z francuskim znaczkiem
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 182. Data: 2011-01-30 18:12:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 18:05, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Jak tak dalej pójdzie to chyba niebawem ponownie powołacie Komitet
    > Zniczowy :-)

    Autograf pierwszego w Polsce fachowca BMW... tak, to by bylo cos ;>

    --
    Karolek

  • 183. Data: 2011-01-30 23:53:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 18:12, Karolek pisze:

    > Autograf pierwszego w Polsce fachowca BMW... tak, to by bylo cos ;>

    Żałosny dzieciak odważny za monitorkiem

  • 184. Data: 2011-01-30 23:55:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 17:55, Karolek pisze:

    > Glupcze, webasto bylo do kazdej wersji z silnikiem diesla oprocz TDSa,
    > jako dogrzewnie silnika, roznica polegajaca na tym czy ogrzewanie to
    > posiadalo pompke wody, czy nie zalezala od tego czy klient sobie wybral
    > w opcji wyposazenia ogrzewnie postojowe, czy nie. Jak nie wybral to
    > webasto bylo bez pompki i uruchamilo sie po uruchomieniu silnika i
    > dzialalo jedynie jako dogrzewanie silnika, a uzytkownik nie mogl
    > samodzielnie go uruchomic. Jak klient zaplacil za ogrzewanie postojowe
    > to otrzymywal webasto z pompka i mogl je uruchomic bez uruchaminia silnika.

    Gówno prawda!

    Montowali z/c z pompą do wersji bez dogrzewania silnika. Doucz się znafco.

  • 185. Data: 2011-01-30 23:55:49
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 17:16, DoQ pisze:

    > No teraz już będę wiedział, że zmiana/poprawa dowolnego elementu w
    > samochodzie nazywa się jego liftingiem. Wychodzi na to, że samochody
    > (różnych producentów) przechodzą liftingi średnio co jakieś pół roku.
    > ROTFL.

    Udowadniać Ci nie będę, że były dwa lifty.

  • 186. Data: 2011-01-30 23:56:31
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 16:27, jerzu pisze:

    > To że w różnych rocznikach są różne części nie oznacza, że po drodze
    > był jakiś lifting. Producent może na bieżąco wprowadzać różne zmiany w
    > konstrukcji auta, nie nazywając tego liftingiem. Twoje projekcje o II
    > liftingu e39 nie mają pokrycia w żadnym źródle, oprócz Twojej
    > wyobraźni.

    Sprawdź u źródła, a potem przeproś.

  • 187. Data: 2011-01-30 23:57:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 18:00, Karolek pisze:

    > Z nim nie pogadasz.
    > Widzial raptem jedno BMW na oczy, pewnie tylko to, ktore kupil nie tak
    > dawno temu zreszta (bo przeciez do niedawna smigal szmelcwagenem) i
    > oglosil sie fachowcem marki BMW :P

    Idź do mamusi karolku

  • 188. Data: 2011-01-31 08:08:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 23:53, Filip KK pisze:

    > Żałosny dzieciak odważny za monitorkiem

    To twoje zdanie, masz do niego prawo, chociaz jest kompletnie
    nieuzasadnione :>

    --
    Karolek

  • 189. Data: 2011-01-31 08:11:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 23:55, Filip KK pisze:

    > Gówno prawda!
    >
    > Montowali z/c z pompą do wersji bez dogrzewania silnika. Doucz się znafco.

    Kazdy 2.0d, 2.5d czy 3.0d ma dogrzewnie silnika tumanie.

    --
    Karolek

  • 190. Data: 2011-01-31 08:12:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 23:57, Filip KK pisze:

    > Idź do mamusi karolku

    Bo co filipku, poplaczesz sie?

    --
    Karolek